kierukasta

Kävi jälkitarkastuksessa ja olis tässä nyt päätettävä ehkäisystä. Hormoneja sisältävät valmisteet ei mulle käy, joten se pikkasen rajottaa tuota valikoimaa. Mietin kuparikierukkaa, mutta haluaisin kysellä teiltä kokemuksia siitä?
 
Mulla menee yllättävän hyvin mun kuparikierukan kans.
Kohta vuoden ollut. Aluksi oli melkein 2vko. kestävät vuodot. Ensin tuli vko. vähän j asit vko. ihan kauheasti,mut sit ne on siitä aina pikku hiljaa vähentyneet ja nyt oli sit viime kerralla vain 5pv. kestävät ja nyt riitti jo yöksikin yksi side.
Joten ei kai se nyt niin kauheaa ole jos kokeilee miten itselleen sopii. Ku kaikillehan ei kaikki sovi.
 
Mä tykkäsin myös kuparikierukasta niin kauan kuin hommansa hoiti. reilun vuoden jälkeen kierukan laitosta tein positiivisen raskaustestin. Nyt meillä odotetaan kierukkavauvaa rv 27.

Vuodot oli ihan normaalit mulla, kierukka poistunut ilm omineen jossain vaiheessa, ainakaan sitä ei ole ultrissa näkynyt (rv 5,8,11,20,22)

Tämän raskauden jälkeen tarkoitus on tehdä minulle sterilisaatio. hormonaaliset ehkäisyt ei sovi enkä enää kierukkaan uskalla luottaa. Lapsilukukin on jo täynnä...

En mitenkään halua pelotella, mutta näinkin voi käydä!
t.Aramanda, nyt jo onnellinen "vahingosta"<br><br>
 
nii mut
kysyisin niiltä jotka tulleet kuparikierukan aikana raskaaksi, että oletteko kokeilleet onko langat tuntuneet? Ja kuinka ihmeessä joltain voi kierukka hävitä? vai juoksenteletko takapuoli paljaana ja tipahtanut nurmikolle?? Hei vitsi vitsi, ei saa suuttua, mutta oikeesti mihin se voi noin vain hävitä? :eek: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 23:06 nii mut kirjoitti:
kysyisin niiltä jotka tulleet kuparikierukan aikana raskaaksi, että oletteko kokeilleet onko langat tuntuneet? Ja kuinka ihmeessä joltain voi kierukka hävitä? vai juoksenteletko takapuoli paljaana ja tipahtanut nurmikolle?? Hei vitsi vitsi, ei saa suuttua, mutta oikeesti mihin se voi noin vain hävitä? :eek: =)

Multa hormonikierukka poistunut itsekseen täysin mun huomaamatta! Luulisin että on jonkin vessareissun yhteydessä pudonnut pyttyyn, ei sitä ainakaan missään ole näkynyt =) Ja koti on pääsääntöisesti ainut paikka missä juoksentelen #&%?$!* paljaana =)
 
mamma-75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 23:06 nii mut kirjoitti:
kysyisin niiltä jotka tulleet kuparikierukan aikana raskaaksi, että oletteko kokeilleet onko langat tuntuneet? Ja kuinka ihmeessä joltain voi kierukka hävitä? vai juoksenteletko takapuoli paljaana ja tipahtanut nurmikolle?? Hei vitsi vitsi, ei saa suuttua, mutta oikeesti mihin se voi noin vain hävitä? :eek: =)

mun kaveri oli kännissä ottanut sen pois kun luuli sen olevan tamboni ja ihmetteli miksi se nyt niin tiukassa on ja sattuu.. sitten kun sai käteensä kierukan niin ei ole vaikea arvata mitä suusta tuli... :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 11:21 mamma-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 23:06 nii mut kirjoitti:
kysyisin niiltä jotka tulleet kuparikierukan aikana raskaaksi, että oletteko kokeilleet onko langat tuntuneet? Ja kuinka ihmeessä joltain voi kierukka hävitä? vai juoksenteletko takapuoli paljaana ja tipahtanut nurmikolle?? Hei vitsi vitsi, ei saa suuttua, mutta oikeesti mihin se voi noin vain hävitä? :eek: =)

mun kaveri oli kännissä ottanut sen pois kun luuli sen olevan tamboni ja ihmetteli miksi se nyt niin tiukassa on ja sattuu.. sitten kun sai käteensä kierukan niin ei ole vaikea arvata mitä suusta tuli... :LOL:
APUA;KAAMEETA :kieh: Anteeksi kun naurattaa....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 23:06 nii mut kirjoitti:
kysyisin niiltä jotka tulleet kuparikierukan aikana raskaaksi, että oletteko kokeilleet onko langat tuntuneet? Ja kuinka ihmeessä joltain voi kierukka hävitä? vai juoksenteletko takapuoli paljaana ja tipahtanut nurmikolle?? Hei vitsi vitsi, ei saa suuttua, mutta oikeesti mihin se voi noin vain hävitä? :eek: =)
Minä tulin jokunan vuosi sitten kuparikierukasta huolimatta raskaaksi. Kierukka oli pois otettaessa ihan kunnolla paikoillaan -kuopus halusi todella tulla tähän maailmaan :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 23:06 nii mut kirjoitti:
kysyisin niiltä jotka tulleet kuparikierukan aikana raskaaksi, että oletteko kokeilleet onko langat tuntuneet? Ja kuinka ihmeessä joltain voi kierukka hävitä? vai juoksenteletko takapuoli paljaana ja tipahtanut nurmikolle?? Hei vitsi vitsi, ei saa suuttua, mutta oikeesti mihin se voi noin vain hävitä? :eek: =)
Ilmeisesti jollain vessareissulla(mahd menkkojen aikana) kierukka on lähtenyt pois. peppu paljaana en juoksentele sen kummemmin kotona kuin kylilläkään. Suihkussa ja saunassa kylläkin ja välillä sängyssä ;)

5 kertaa on ultrattu eikä kierukkaa oel näkynyt, joten oletan sen poistuneen(ultrat 5,8,11,20 ja 22 viikoilla)
 

Yhteistyössä