kierukka pois mitä tilalle

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
lääkäri ehdotti heti ehkäisylaastareita ja kirjoitti reseptinkin.Googlettamalla sain vähän tietoa laastareista ja monella ollut tiputteluvuotoa sekä hurjia migreenikohtauksia laastareita käytettäesään.Pillereita en muista syödä ja kierukkaa en uudelleen ota.Onko muita vaihtoehtoja kun ei vielä haluaisi piuhoja poikkikaan laittaa kun yksi lapsi olisi vielä joskus toiveissa.
 
"vieras"
Minkälaisia vaivoja ja ongelmia mirena teille aiheuttanu?
Mulla tullu ihan ihme juttuja kierukan laiton jälkee; aurallisen migreenin oireita (?), mielialan vaihteluja, haluttomuutta, kovia menkkakipuja mutta ei niitä menkkoja... Kuulostaako normaaleilta "kierukkaoireilta"?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24337191]Minkälaisia vaivoja ja ongelmia mirena teille aiheuttanu?
Mulla tullu ihan ihme juttuja kierukan laiton jälkee; aurallisen migreenin oireita (?), mielialan vaihteluja, haluttomuutta, kovia menkkakipuja mutta ei niitä menkkoja... Kuulostaako normaaleilta "kierukkaoireilta"?[/QUOTE]

Mulla oli myös päänsärkyä (ei migreeniä) kuukausia kunnes yhtäkkiä hävisi, mielialan vaihtelua myöskin, lisäksi mulle tuli bakteerivaginoosi joka nyt on juuri se hankalin vaiva.
 
sama vieras
[QUOTE="vieras";24337228]Mulla oli myös päänsärkyä (ei migreeniä) kuukausia kunnes yhtäkkiä hävisi, mielialan vaihtelua myöskin, lisäksi mulle tuli bakteerivaginoosi joka nyt on juuri se hankalin vaiva.[/QUOTE]

Mikä on tuo bakteerivaginoosi??
 
"a.p"
Mulla oli kierukan kanssa todella sekavat menkat.Ne tuli millon sattui,viikon tai yhdeksän viikon välein.Sekä hiuksia lähti tukottain.Kai se pitää noit laastareita kokeilla.Eikös nuo kapselit ole pitkäkestosia?Kun halaisin sen vauvan jossain vaiheessa.
 

Yhteistyössä