Kihloissa

Mies kysyi lauantai iltana että haluisinko mennä kihloihin hänen kanssaan. Vähän aikaa pohdiskelin ääneen että voisin mie asiaa harkita eikä se välttämättä mikään huono juttu ois, varsinkin kun multa on tullu täysin vieraat ihmiset kysymään että asunko vauvamme isän kanssa, kunnes yhtäkkiä tajusin että mies kysyy ihan tosissaan että kihlauduttaisko. Olen ollut suorastaan avioliittovastainen, mutta tottakai suostuin. Eli nyt saa onnitella.

Onko muita jotka ei heti hihkunut riemusta ja rynnännyt soittelemaan ympäri sukulaisia ja ystäviä? Me halutaan pitää tää toistaiseksi salassa ja joku sopiva hetki mennään ostamaan sormukset ja annetaan muiden huomata sitten itse.
 
me haettii extempore sormuksen yhden kauppareissun päätteeks. mies vaan kurvas koruliikkeen pihaan ja olin et wtf.... iski siin pieni rimakauhu, mut mentii sit liikkeeseen ja haettii sormukset :) :heart:
kerroin vaan mun siskolle ja muut huomas sit kun huomas, lähinnä mun miehestä kun sillä ei koskaan koruja ole niin kiiltävä sormus pisti silmään jos toiseenkin :D

onnea!!! :flower:
 
vieras
Minäkin olin ns. avioliittovastainen ennen kuin sain lapsia. Kyllä ihmisillä on edelleen niin vanhoilliset ajatukset millainen on kunnollinen perhe ja jos nainen työntää vauvanvaunuja ilman sormusta katsotaan oikeudeksi tulla kyselemään isän olinpaikkaa.

Onnea
 

Yhteistyössä