Kiinnittyminen? (ällövaroitus!)

Mulla on nyt meneillään kp34/19-47(32-34) ja dpo9 (luteaalivaihe 16-18 vuorokautta). Muistaakseni kolmen päivän ajan on tuntunut lieviä menkkajuilinnan tyyppisiä kipuja, jotka välillä voimistuvat ja välillä katoavat kokonaan. Ihan siedettävinä ovat kuitenkin pysyneet vaikka välillä tuntuvatkin melkoisen epämiellyttäviltä. Tänään iltapäivällä pyyhin runsaasti vetistä valkovuotoa, jossa oli aika paljon veriviiruja. Vuotoa ei kuitenkaan tullut pikkusiteeseen vaan ainoastaan pyyhkiessä. Verivuotoa se ei kuitenkaan ollut eikä sitä sen jälkeen ole tullut lisää. Ihan hieman tahraavaa valkovuotoa vaan eli sen veriviiruisen hulahduksen jämiä.

Rinnoissa on ollut hassuja tuntemuksia, turvottaa kovasti, janottaa jatkuvasti ja herään varhain aamulla (noin viiden aikaan) pissalle. Eilen tuli huono olo, kun kävin polttamassa iltatupakan. :ashamed: Hikoilen myös tavallista herkemmin ja alaselkä on hieman kipeä.

Kaipaan nyt kommentteja ja kokemuksia. Voiko oireita olla jo tässä vaiheessa? Voiko kiinnittyminen kipuilla useamman päivän? Miksi veristä valkovuotoa tuli vasta kolmantena päivänä? Milloin minun kannattaisi aloittaa testaaminen, kun hormonimäärä nousee mulla hitaasti?

Ehdin jo innostua kunnes kipuaallot alkoivat voimistua ja pyyhin mainitsemaani veristä vuotoa. Nyt mieli on taas toiveikas, mutta en osaa rauhoittua. Raskaus olisi todella toivottu ja sitä on yritetty pitemmän aikaa. Vaikka otin kesän rennosti niin nyt tuntuu siltä, että pää ei ehkä pettymystä kestä. Pco-oireet eivät ole yhtään helpottaneet Metu-kokeilusta eikä useamman kilon painon putoamisesta huolimatta. Olen huomannut kiinnittymisen kanssa olevan ongelmia, mutta kotikonsteista ei tunnu olevan apua. Disperiniä suunnittelin ostavani seuraavaan kiertoon. Kannattaisiko kuitenkin käydä apteekissa jo huomenna ja minkä vahvuista olisi syytä ostaa?

Olen kiitollinen kaikista asiallisista kommenteista. Niille jotka kehottavat rauhoittumaan ja odottamaan ainakin dpo20 asti voin jo nyt todeta, että kiire ei ole vaan tarkoitus onnistua siinä rauhoittumisessa. Ajatukset ovat niin ristiriitaiset, etten pysty sulkemaan niitä pois ennen kuin olen saanut purettua tämän tilanteen. Kiitos, jos jaksoit lukea! :D
 
mulla kans laskelmien mukaa olis kiinnittyminen tapahtunu tällä viikolla.. tai taas vaan elän toiveessa mutta mulla myös on ollu runsasta valkkaria vaikka nythän pitäs olla kuivakausi ennen menkkoja?! Lievää menkkavihlaisua&jomotusta joka pitkin päivää palaa vähäksi aikaa uudelleen, menkkojen pitäs alkaa aikasintaan ens to.. sekä tissejä särkee vaikkei koskaa aiemmin ole.. pahaa oloa myös ja pissattaa öisin,, mutta nääki ovi johtua iha mistä muusta vain,kiinnostaisi vaan tietää onko kiinnittyminen mahdollista näin aikaisessa vaiheessa (ovuloin viime to) ja voiko oireet tulla heti kiinnittymisen jälkeen?!
 
Mulla alkoi oireet jo 28/32 (heittelee jopa 44 kiertopäivään) ja plussasin kp 32 (haamu) ja siitä se vahvistui kokoajan. Mulla oli just tuollaisia menkkamaisia kipuja, vatsa krampissa, väsymys, valkkaria (kirkasta). Ei ole kertaakaan (ainakaan vielä ) tullut mitään veren väristä tai tummaa vuotoa. Nyt rv 7+0 =) En tiedä oliko mitään apua tästä, ei varmaan :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja karoliina87:
mulla kans laskelmien mukaa olis kiinnittyminen tapahtunu tällä viikolla.. tai taas vaan elän toiveessa mutta mulla myös on ollu runsasta valkkaria vaikka nythän pitäs olla kuivakausi ennen menkkoja?! Lievää menkkavihlaisua&jomotusta joka pitkin päivää palaa vähäksi aikaa uudelleen, menkkojen pitäs alkaa aikasintaan ens to.. sekä tissejä särkee vaikkei koskaa aiemmin ole.. pahaa oloa myös ja pissattaa öisin,, mutta nääki ovi johtua iha mistä muusta vain,kiinnostaisi vaan tietää onko kiinnittyminen mahdollista näin aikaisessa vaiheessa (ovuloin viime to) ja voiko oireet tulla heti kiinnittymisen jälkeen?!
Mä ovuloin myös viime torstaina, ja tänään sain haamun testiin ihan samoilla oireilla mitä sulla on :whistle:
 
Ei ollut raskautta tämä. :headwall: Tänään kp1 eli jäi luteaalivaihekin ihan liian lyhyeksi (9 vuorokautta entisen 16-18 sijaan). Taitaa kehoni olla nyt pahemman kerran sekaisin, joten taitaa olla turha haaveilla luomuplussasta. :(
 
macy gray:hug:..olen pahoillani puolestasi..alkoiko vuoto nyt sitten ihan kunnolla?

Itselläni tiistaina(täytin 45v) 2xplussa testiin,(haalea mutta selkeän punertava) keskiviikkona enää haaaaalean haaalea ja perjantaina blanco - tänään alkoi vuoto ja kipuilee masu&selkä välillä kovin.:x

Miulla tuli kova selkä&masukipu dpo9 ja silloin uskon kiinnittymisen tapahtuneen, hikoilin myös kuin pikku possu sen jälkeen. Torstai aamuna heräsin kovaan selkä&masu jomotteluun ja pyyhkiessä hieman vaalen punertavaa..siitä jo tiesin, että kaikki ei mene hyvin.

Toivon siulle sitä plussaa kovasti!!:heart:

Ps. tuota miniasperiinia kannattaa varmaan kokeilla, googlettamalla löytyy erilaisia kokemuksia.
 

Yhteistyössä