Kiinnittyminen, plussaus

Kiinnittymisvuodosta plussaan
Kuinka kävi, plussasitko jos oli kiinnittymisvuotoa?

Entä kun menkat myöhässä, mutta plussaa ei kuulu, missä vaiheessa plussasit?

Itsellä nyt 28/28.Ei plussaa. Lömmöt koholla
Ei mitään menkkaoireita, ollutkaan tässä kierrossa
Rinnat kipuili kovasti vko sitten
Muissa kierroissa rinnat eivöt ole kipuileet
 
Mulla tuli pyyhkiessä aivan pieni tippa kirkasta verta dpo7 ja siitä viikko eteenpäin tuli plussa❤

Edit. Sillon oli myös koko päivän juilimista ja vihlomista kohdussa, munasarjoissa ja nivusissa.
 
2. Lapsi dpo 8 tippa ruskeaa vuotoa, dpo 12 selvä plus, en testannut aiemmin.
4. Lapsi dpo 7 tippa veristä vuotoa, dpo 9 selvästi nähtävät haamut eri testeissä (oli aluksi kaksosraskaus, mutta toinen hyytyi heti alussa).

Muista lapsista ja keskemenneistä ei kiinnittymisvuotoa, ja testeissä näkynyt dpo 10-11, jos raskaana olen ollut. Myöskään mitään välivuotoja ei ole ollut ilman raskautta.
 
Mulla oli kiinnittymisvuotoa tai mitä lie vuotoa dpo 9-12, eka haalea haamu dpo 10, ja selvääkin selvempi plussa dpo 14.:love: Mulla ei siis toi kiinnittymisvuoto ollut mikään yks tippa, vaan menkkamaista niukkaa vuotoa sillon tällön, yhtenä päivänä myös hyytymiä. Saatto toki olla jotkut valemenkatkin mutta vaikee uskoo, kun kuitenkin nyt vauva vastannu ultrissa noita mun dpo arvioita, luulis ettei noin aikasin vielä valemenkat tuu. Mutta en toki oo varma. Ton jälkeen ei siis oo ollu mitään vuotoja.
 

Yhteistyössä