kiinnittymisestä

Oletteko koskaan kokeneet (tietenkin vaata jälkeenpäin tajunneet...) et alkion kiinnittyminen voisi laukaista migreenin? Minulla on yleensä migreeni kuukautisten ekana päivinä ja silloinkin todella harvoin. No nyt eilen illalla tuli niin paha migreenikohtaus, pyörrytti, oksetti ym ym. Tänään aamulla sitä vielä pohdin ja tajusin näinä päivinä alkion kiinnittyvän jos kiinnittyy. Eli onko muilla ollut vastaavia vai olenko vainoharhainen ja liian toiveikas? :)
 
Viimeksi muokattu:
eihän se nyt mitenkään mahdotontakaan oo, jotkut kuulema sen tuntee mutta itse kuulun niihin harvoihin jotka ei tunne. Mutta voithan olla liian toiveikas ja haluta raskautta niin paljon että kroppa huijaa sua. :) tsemppiä toivottavasti saat plussan pian :)
 
Miten kävi tiitu86? Toivottasti oli tärpännyt :)

Itsellä nyt jännäily päällä miten käy. Oli keskenmeno 2kk sitten, joten voi olla ihan kierron sekavuuttakin, mutta pitäisi siis alkaa vasta 4-5pv päästä vuoto ja eilen tuli vähän tuhrua vessassa käydessä. Ajattelin, että jaa noinkohan olisi kiinnittymisvuotoa. Illalla ei tullut enää mitään tai yöllä. Tänään päivällä kuitenkin tuli taas verta,ei mitenkään kuukautisvuotoon verrattavia määriä, mutta kuitenkin. Päivällä oli n. 30min ajan menkka kramppeja, ja olin varma että kuukautiset vaan tulee etuajassa syystä x. Kramppailu meni kuitenkin ohi, väsyttää tuhottomasti (on väsyttänyt koko päivän) ja verta tulee vain vähän pyyhittäessä.

Eli ota tästä nyt selvää, yritystä ollut takana n. 9kk ja tosiaan yksi varhainen keskenmeno alla, eli pikkuhiljaa alkaa maltti loppumaan... Muita kellä on kiinnittymisen aikoihin tullut ihan verta eli ei pelkkää tyyliin 1 tippa pyyhittäessä vaan ihan tippa jos toinenkin ja silti alkanut raskaus onnistuneesti? Kellä taas alkanut kuukautiset vaan etuajassa näillä merkeilä? Testillähän tää selvenee muutaman päivän sisään toivottavasti, jos ei sitä ennen ihan kunnon vuodoksi muutu.
 

Yhteistyössä