Kiinnittymiskipuilua?

Eilen iltapäivällä alko menkkamaiset nippailut alavatsassa. Olisikohan tämä sitä ihtiään...
Minulle siirrettiin koeputkihedelmöityksellä 2 alkiota ja kummallekin alkiolle tehtiin alkionkuoren avaus, joten se nopeuttaa kiinnittymistä ainakin siltä osin.
Alkiokuoren avaus (AHA) - Väestöliitto

Sikiö – Wikipedia
Tuossa yllä olevassa linkissä kyllä kerrotaan että alkio kiinnittyy 5-8 päivää hedelmöittymisestä ja mulla tuli eilen täyteen 5 päivää hedelmöitymisestä. Tuo sama nippailu on jatkunut tänä päivänäkin, mutta ei ole enää niin yhtäjaksoista.
Aamulämpö oli 37,2 astetta kainalosta mitattuna.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on vain oikea munasarja enää jäljellä ja jos tuo kipuilu johtuisi keltarauhasesta, niin tuo nippailuhan tuntuisi pelkästään oikean munasarjan kohdalla. Minulla tuo kipuilu tuntuu koko alavatsalla.

Kiinnittymiskipujahan pidetään huuhaana, kun eihän niin pienen alkion "porautumista" kohdun limakalvolle voi tuntea? Minä uskon siihen, että kyllä sen voi tuntea.
Suurin osahan ei kyllä tunne mitään, kun alkio kiinnittyy.

Mulla on virallinen testipäivä 9.7, mutta päätin ottaa varaslähtöä jo 2.7, koska silloin on jo dpo17. Silloinpa tuo selviää, olenko vain kuvitellut omiani. :p

Se minkä vuoksi mulle annettu noin myöhään tuo virallinen testipäivä, johtuu siitä että mulla menee kiinnittymistä parantamaan tukipistoksina Pregnyl 2500IU:ta 4 kertaa.
Se voi antaa väärän plussan testiin ja koska pistän viimeisen pistoksen 28.6, niin tuolloin 9.7 sen ei enää pitäisi näyttää väärää plussaa.
Ihan mielenkiinnosta aloitan testailut jo 2.7, jotta nään miten tuo Pregnyl vaikuttaa testitulokseen. =)
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän nuo minun vatsan nippailut taitaa johtua Lugesteroneista (keltarauhashormonilääkkeestä), koska sama kipuilu on jatkunut keskiviikosta saakka. Mitään muita oireita ei ole.

Tänään menossa dpo9.
 
ON:
Pahalta vaikuttaa. Vatsan nippailut ovat yltyneet juuri sellaisiksi kuin aina ennen kuukautisia.
Viime kuukautiset mulla alko 27.5 eli tuosta laskettuna mulla olis tänään menossa kp 31/30.
Kaipa se vuotoki tässä parin päivän sisällä ilmaantuu... :(

Tänään pp8 (8 päivää siirrosta) ja dpo11 (11 päivää punktiosta)
 
Sintu74: luin tuolta toisaalta että oot nyttemmin tikuttanut plussaa, onneksi olkoon!!! Olispa mullakin nuo alamahan nipistelyt sitten raskausoireita, mulla alkoi kans alkion siirrosta pp5 alamahan polttelu (polttelu kuvaa sitä ehkä parhaiten, mut ei se kipeää käyny) ja nippailu jota kesti pari päivää, edelleenkin vähän tuntuu ja maha turposi kovasti. Normaalisti mun menkat on täysin oireettomat. Lisäksi eilen alkoi tulla kirkasta valkovuotoa aivan lorisemalla. Eilen testasin (tänään pp8) Davidin herkällä testillä, ei mitään, tänä aamuna viivan paikka..
 

Yhteistyössä