KIINNITTYMISVUOTO reilu vko sit, EIKÄ PLUSSAA VIELÄKÄÄ!!HELP

  • Viestiketjun aloittaja kyselijäää
  • Ensimmäinen viesti
kyselijäää
Laitoin saman viestin vauvakuume-palstalle, mut ajattelin , et tänne ehkä toisaalta parempi laittaa, jos odotus-palstalaisilla ois kokemusta asioista enemmän:))
Mulla oli viime vkon ti, eli 15.5. todennäkösesti kiinnittymisvuoto, kun en muutakaan syytä osaa keksiä yhtäkkiselle vuodolle, jota tuli noin sitellinen.
Koko tän viikon ajan on ollut oksettavaa oloa, paleltaa, alavatsaa nippailee ja kirpistelee jne..
Menkkojen ois pitäny alkaa eilen ( joskus epäsäännöllinen kierto), mutta ei vielä ole ainakaa tulleet.
Tänään tein raskaustestin nyt tossa päivällä, ja testi näytti negaa.
Nyt tänään on alkanu tulla valkovuotoa reilusti, mistäköhän se sit on merkki...
onko muilla ollu kiinnittymisvuotoa, ja kuinka pian testi on sen jälkeen näyttäny plussaa???
Mua huolestuttaa tää tilanne, ku pahat olot vaan päivä päivältä voimistuu, enkä testin mukaan oo raskaana. mitähän tää sit on, toivottavasti ei mitää vakavaa ainakaa.
Voikohan enää olla toiveita olla raskaana, kun testikin näytti jo negaa?
testasin Clearbluen testillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:39 kyselijäää kirjoitti:
Laitoin saman viestin vauvakuume-palstalle, mut ajattelin , et tänne ehkä toisaalta parempi laittaa, jos odotus-palstalaisilla ois kokemusta asioista enemmän:))
Mulla oli viime vkon ti, eli 15.5. todennäkösesti kiinnittymisvuoto, kun en muutakaan syytä osaa keksiä yhtäkkiselle vuodolle, jota tuli noin sitellinen.
Koko tän viikon ajan on ollut oksettavaa oloa, paleltaa, alavatsaa nippailee ja kirpistelee jne..
Menkkojen ois pitäny alkaa eilen ( joskus epäsäännöllinen kierto), mutta ei vielä ole ainakaa tulleet.
Tänään tein raskaustestin nyt tossa päivällä, ja testi näytti negaa.
Nyt tänään on alkanu tulla valkovuotoa reilusti, mistäköhän se sit on merkki...
onko muilla ollu kiinnittymisvuotoa, ja kuinka pian testi on sen jälkeen näyttäny plussaa???
Mua huolestuttaa tää tilanne, ku pahat olot vaan päivä päivältä voimistuu, enkä testin mukaan oo raskaana. mitähän tää sit on, toivottavasti ei mitää vakavaa ainakaa.
Voikohan enää olla toiveita olla raskaana, kun testikin näytti jo negaa?
testasin Clearbluen testillä.
Tää oli kuin mun suusta.
Testi negaa, kiinnittymisen tunsin, menkat myöhässä ja plussaa ei näy. Valkovuoto on runsasta ja paha olo.
Samalla testillä testasin kanssa kuin sinä :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:47 tiikerin päiväuni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:39 kyselijäää kirjoitti:
Laitoin saman viestin vauvakuume-palstalle, mut ajattelin , et tänne ehkä toisaalta parempi laittaa, jos odotus-palstalaisilla ois kokemusta asioista enemmän:))
Mulla oli viime vkon ti, eli 15.5. todennäkösesti kiinnittymisvuoto, kun en muutakaan syytä osaa keksiä yhtäkkiselle vuodolle, jota tuli noin sitellinen.
Koko tän viikon ajan on ollut oksettavaa oloa, paleltaa, alavatsaa nippailee ja kirpistelee jne..
Menkkojen ois pitäny alkaa eilen ( joskus epäsäännöllinen kierto), mutta ei vielä ole ainakaa tulleet.
Tänään tein raskaustestin nyt tossa päivällä, ja testi näytti negaa.
Nyt tänään on alkanu tulla valkovuotoa reilusti, mistäköhän se sit on merkki...
onko muilla ollu kiinnittymisvuotoa, ja kuinka pian testi on sen jälkeen näyttäny plussaa???
Mua huolestuttaa tää tilanne, ku pahat olot vaan päivä päivältä voimistuu, enkä testin mukaan oo raskaana. mitähän tää sit on, toivottavasti ei mitää vakavaa ainakaa.
Voikohan enää olla toiveita olla raskaana, kun testikin näytti jo negaa?
testasin Clearbluen testillä.
Tää oli kuin mun suusta.
Testi negaa, kiinnittymisen tunsin, menkat myöhässä ja plussaa ei näy. Valkovuoto on runsasta ja paha olo.
Samalla testillä testasin kanssa kuin sinä :eek:
Kokeilkaas toista testiä molemmat :)
 
kyselijäää
tiikerin päiväuni:
jospa me saatas plussat jollai muulla testillä. mikähän ois sellanen? ;) pitääkö oikeesti tässä ja nyt lähtee ostaa yliopiston apteekista joku testi, vaan mikä olis sellanen joka ois tarkka? jos kokeilisin uudestaan aamulla..
Toivon sulle tiikerin päiväuni PLUSSATUULIA!!!!!!!!!kuin myös itselleni. Jos saat plussattua lähiaikana, käyhän ilmottamas siitä!


Olen tässä pää kuumana miettinyt, että olenko sitten tulossa sairaaksi, kun tämä heikotus ja oireilu jatkuu vaan, eikä plussaa näy.
Mua huimaakin kokoajan.

Tässähän menee hermot :headwall:
 
Kyllä
Niin... vaikka se munasolu hedelmöittyisi ja kiinnittyisi niin 70% niistä alkaneista raskauksista menee kesken yleensäkkin ottaen naisilta siihen menkkojen alkamiseen mennessä. Sen jälkeen riski huomattavasti pienenee. Mutta raskauden mahdollisuus ei ole kuin vaivaiset 30% onnistua, vaikka munasolu hedelmöittyisi.

Elikkä jos on hedelmöittynyt, ei välttämättä kiinnity, tai irtoaa samantien ja menkat tulee ajallaan. Itsekkin yllätyin kun luin miten pieni prosentti lopulta selviää sinne menkkojen alkuun, lisäksi sitten ne varsinaiset keskenmenot sen jälkeen. Kuitenkin, kaikilla vauvaa yrittävillä on varmasti monta kertaa munasolu hedelmöittynyt ja yrittänyt kiinnittyä onnistumatta, niistä emme vain tiedä. Tätä kutsutaan ns. kemialliseksi raskaudeksi, eli raskaus tavallaan alkaa, muttei sitten alakkaan.

Testailkaapa sitten kun ne menkat jää tulematta suosittelen.. Kiinnittymisvuoto ja kiinnittyminen ei vielä takaa että raskaus onnistuisi... Ei vaikka kaikki olisi kunnossa. Ja toinen asia... kiinnittymis vuotoa (jota ei tule suurimmalla osalla) ja keillä tulee, ei yleensä tule siteellistä, eikä varsinaista verta, vaan tippa tai pari jotain vaaleanpunertavaa, joten voisiko olla mahdollista, että vuoto olisi jotain ihan muuta?

Plussaonnea kuitenkin =) Jospa kuitenkin olisi tärpännyt ja testasit vain liian ajoissa nyt, mutta jos tulos on nega, niin sille on ihan luonnollinen todennäköinen selitys tuossa yllä :)
 
Mä sain haalean plussan Apteekin omaan testiin kun menkat oli viikon myöhässä. Samalla testillä testasin aikasemmin, jo samana päivänä kun menkat ois pitänyt alkaa ja se testi oli nega. Että malttakaa jokunen päivä ja tehkää uusi testi, aamupissasta.
 
Mulla kiinnittymisvuodosta, jota ei kylläkään tullut kuin vähän tuhrua meni lähes kaksi viikkoa ennen kuin sain haamujen haamun. 8 päivää tuosta vuodosta aamupissasta puhdas nega ja vasta 12 päivää vuodosta sain tuon haamujen haamun, joka vielä tummenikin tosi hitaasti. Nyt aletaan lähestyä jo raskauden puoliväliä. Eli älä turhaan vielä hätäile. Toivotaan, että se plussa sieltä vielä tulee, vaikkakin edellisen viestin kirjoittaja puhuikin asiaa eli eipä taida tuo kiinnitysmisvuotokaan olla vielä varma merkki.
 
kyselijäää
niin, en mä ole todellakaan siitä varma, et oliko se vuoto kiinnittymisvuotoa, mut kun koskaan ei ole mitään välivuotoja tullut, niin ajattelin, että se ehkä sitä voisi olla.
Eräällä ystävälläni kiinnittymisvuoto kesti parikin päivää...että se on varmaan todella yksilöllistä, millaista se vuoto on.

Ei minun sitä plussaa ole pakko saada, en tietenkään siksi tänne kirjoittele, mutta nyt tässä vaan ihmettelen, että mistä nämä raskauteen viittaavat oireet oikein johtuvat, kun ei minulla tällaista ole kuukautisia ennen ollu enkä tiedä mihin muuhun ne voisivat liittyä...

Mitäs luulette, että mitä muuta tämä voisi olla? siis kun oksettaa, huimaa, alavatsaa nippailee, valkovuotoa tulee paljon, menkat ei oo alkanu...
jotenkin pelottaa, että jos tämä onkin jotain vakavaa...

mutta, ensimmäisessä raskaudessanikin sain plussattua vasta n. kp 37/30. mutta näin "vahvoja" raskausoireita minulla ei ollut ennen plussapäivää, vaikkakin etovaa oloa oli jne..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:58 kyselijäää kirjoitti:
tiikerin päiväuni:
jospa me saatas plussat jollai muulla testillä. mikähän ois sellanen? ;) pitääkö oikeesti tässä ja nyt lähtee ostaa yliopiston apteekista joku testi, vaan mikä olis sellanen joka ois tarkka? jos kokeilisin uudestaan aamulla..
Toivon sulle tiikerin päiväuni PLUSSATUULIA!!!!!!!!!kuin myös itselleni. Jos saat plussattua lähiaikana, käyhän ilmottamas siitä!


Olen tässä pää kuumana miettinyt, että olenko sitten tulossa sairaaksi, kun tämä heikotus ja oireilu jatkuu vaan, eikä plussaa näy.
Mua huimaakin kokoajan.

Tässähän menee hermot :headwall:
käyn varmasti ilmoittamassa.
en tiedä mikä muu testi olisi hyvä. taidan vain malttaa mieleni ja odotella pari päivää ainakin ja testata sitten ellei ole alkanyt kuukautiset sitä ennen.
plussa olo päällä kovasti =)
plussaonnea myös sinulle, jännättään yhdessä :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:55 Ellakaisa kirjoitti:
Ei ne testit näytä aina heti, apteekin oma halvin testi näytti kun oli 2 päivää mulla myöhässä mutta ei Clearblue esim. kun oli päivän myöhässä.
tuo clearblue vaan "mainostaa" itseään herkkänä testinä- jopa 3 päivää oletettujen menkkojen alkua saa yli 70% plussan :eek:
ehkä me sitten kuulutaan siihen ö luokkaan jotka ei saa edes menkkapäivänä ;)
 
kyselijäää
tiikerin päiväuni:
joo, toivotaan parasta :)) TSEMPPIÄ SULLE!
Mä jostain oon kyllä kuullu, et ACONin testit ois herkkiä.. pitää varmaan sellanen sit ostaa, jos tässä täti ei kurvaa kylään...

Huhhuh, on toisaalta kiva kuulla, että toivoa on jäljellä :saint:

 
kyselijäää
tyhmästi laitoin tohon, että "toisaalta kiva kuulla, et toivoa jäljellä".tarkoitan kyllä, et:
TIETENKIN on kiva kuulla että toivoa jäljellä!

Ei muutaku PLUSSATUUUUUUUUULIA!!
:wave:
 
Änkeen vaan kertomaan oman mielipiteeni noista testeistä. Oon kaikki raskauteni testannu Apteekin omalla testillä ja se tuntuu toimivan loistavasti. Ainoostaan nyt täsä kolmannessa näytti menkkojen alkamispäivän jälkeisenä päivänä (selkeetä) negaa mut muuten on näyttäny samantien selkeen plussan. Eli mä kannatan sitä testiä. Se on halpa ja hyvä. Turha sitä on luottaa siihen, että mainostetaan jotain testiä herkäksi ja kun se maksaakin enemmän ni pakko sen on hyvä olla. Ei tommoset takaa sitä laatua kuitenkaan..

Niin ja toinen vinkki sitte vielä plussasta haaveileville odottakaa tosiaan ainaki pari päivää ihan "rauhassa" niitä menkkoja ja vasta sitten testailemaan. Kun ikinä ei voi varmaks sanoa sitä, että millanen se kierto on.

Plussausonnea kuitenki kaikille! =)
 
Heips!

Toinen vaihtoehto on et soitatte neuvolaan ja pyydätte lähetteen verikokeena otettavaan raskaustestiin, tätä minä pidän luotettavana. Itellä plussaa viikoilla 4+3... Meilläpäin antaavat sen ihan mielellään,tulokset saa noin tunnin päästä.

Plussa onnee!

Vimpula
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:17 kyselijäää kirjoitti:
Mitäs luulette, että mitä muuta tämä voisi olla? siis kun oksettaa, huimaa, alavatsaa nippailee, valkovuotoa tulee paljon, menkat ei oo alkanu...
jotenkin pelottaa, että jos tämä onkin jotain vakavaa...

mutta, ensimmäisessä raskaudessanikin sain plussattua vasta n. kp 37/30. mutta näin "vahvoja" raskausoireita minulla ei ollut ennen plussapäivää, vaikkakin etovaa oloa oli jne..
Ainakin mulla tuo runsas valkovuoto on se varma merkki raskaudesta, siitä tiesin tuloksen jo ennen testaamista enkä luottanut ekaan saamaani negatulokseen :whistle:
 
taustalta
Mikäs tilanne nyt? Olisi kiva kuulla kun itsekin elelen jänniä aikoja..

Oireita on, mutta negaa vaan näyttää.. Kohta puoliin pitäisi kyllä plussa tulla jos on tullakseen.. :/
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:45 tiikerin päiväuni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:55 Ellakaisa kirjoitti:
Ei ne testit näytä aina heti, apteekin oma halvin testi näytti kun oli 2 päivää mulla myöhässä mutta ei Clearblue esim. kun oli päivän myöhässä.
tuo clearblue vaan "mainostaa" itseään herkkänä testinä- jopa 3 päivää oletettujen menkkojen alkua saa yli 70% plussan :eek:
ehkä me sitten kuulutaan siihen ö luokkaan jotka ei saa edes menkkapäivänä ;)
mulla taas acon ja clearblue näytti heti paria päivää ennen menkkojen alkua haaleaa plussa.. Kokeilin apteekin omalla r.testillä 3 päivän päästä ja nega.. sitten odottelin vielä 2 päivää ja testasin aamulla apteekin omalla, sittenkin haalea plussa. Samana iltana vielä clearbluella todella vahva plussa :) En turhan montaa tehnyt, mutta ne haaleat viivat jäi vaivaamaan niin pakko oli, että voisi uskoa. jännää miten toisilla samat testit käyttäytyy ihan erilailla kuin toisilla..
 
Mulla myös menkat myöhässä. Tein tiistaina testin joka oli nega, sitten pe ja se oli nega ja lauantaina vielä varoiksi koska oli jotenkin niin varma tunne että raskaana ollaan ja se olikin sitten haalea positiivinen. :) Mulla ei koskaan ole kierrot ollut yli 28 päivää joten siksi olin varma että joko olen raskaana tai sitten on alkanut vaihtarit. ;) Apteekin oma raskaustesti näytti siis positiivisen....
 
kyselijäää
laitanpas tännekin saman viestin ku tonne toiselle palstalle, jotta tavoittaisin "tiikerin päiväuni"-nimimerkillä kulkevan...

lauantaina pahat olot loppu, ei siis enää oo sitä. mut nyt sit ei vieläkää tätiä näy! mikähän mun on?!!
enkä oo testiä enää tehny, turhaa kait se olis, jos kerran ei oireitakaan enää kauheesti oo.
mitä nyt vatsaa välillä nippailee, rintoihin koskee jne.. mut enää ei siis okseta eikä huimaa...
voiko mun kiertoni olla näin sekaisin....missä täti.


Miten tiikerin päiväuni sulla menee??????????????ootko testaillu?
 
Itse testasin Acon 10:llä tasan 2 viikkoa alkionsiirrosta (miun ei kannata menkkoja odotellakaan, kun kierto on niin epätasanen) ja haamuplussa tuli :) Acon 10 on herkempi kun apteekin oma ja halvempikin vielä, noin 5? makso :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijäää:
Laitoin saman viestin vauvakuume-palstalle, mut ajattelin , et tänne ehkä toisaalta parempi laittaa, jos odotus-palstalaisilla ois kokemusta asioista enemmän:))
Mulla oli viime vkon ti, eli 15.5. todennäkösesti kiinnittymisvuoto, kun en muutakaan syytä osaa keksiä yhtäkkiselle vuodolle, jota tuli noin sitellinen.
Koko tän viikon ajan on ollut oksettavaa oloa, paleltaa, alavatsaa nippailee ja kirpistelee jne..
Menkkojen ois pitäny alkaa eilen ( joskus epäsäännöllinen kierto), mutta ei vielä ole ainakaa tulleet.
Tänään tein raskaustestin nyt tossa päivällä, ja testi näytti negaa.
Nyt tänään on alkanu tulla valkovuotoa reilusti, mistäköhän se sit on merkki...
onko muilla ollu kiinnittymisvuotoa, ja kuinka pian testi on sen jälkeen näyttäny plussaa???
Mua huolestuttaa tää tilanne, ku pahat olot vaan päivä päivältä voimistuu, enkä testin mukaan oo raskaana. mitähän tää sit on, toivottavasti ei mitää vakavaa ainakaa.
Voikohan enää olla toiveita olla raskaana, kun testikin näytti jo negaa?
testasin Clearbluen testillä.
omg sama juttu mulla! :eek: Menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen mutta tänään tein testin p ja negaa näytti.Olisi pitänyt kai odottaa vielä testin tekoa en tiedä sitten. :eek: ?Testi oli lähi apteekin oma.
 

Yhteistyössä