kiinnittymisvuoto?

imetän edelleen, mutta kuukautiset alkoivat joulukuussa. nyt kierto on ollut n. 28-29 päivää. nyt mulla on kp 21. oviksen tarkkaa päivää en tiedä mutta kipuiluja oli kp 12-15. nyt sit kp 18 tuli vähän rusehtavaa/vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä. muutaman kerran verijuovaista. kesti sen päivän. mulla ei ikinä ole välivuotoja. kaks raskautta takana. sen päivän myös vihloi kovasti ja vielä seuraavankin päivän.. en sit tie.. vähän jänskättää :)
 
tuntuu et vois olla raskaana toisaalta ei :) kipuilua on koko ajan. nyt on välillä rinnoissa kihelmöintiä jota ei kyllä yleensä ole edes ennen menkkoja. mut sit taas lämmöt ei ole koholla juuri lainkaan mut en sit tiedä.. täytyy vielä jaksaa vaan odottaa :) nyt on vasta kp 23/28-29
 
voi hitsi..en oikein tiedä :) nyt kp 32 eikä menkkoja näy. testin tein eilen aamulla ja niin puhdas nega kuin olla voi. en jotenkaan jaksa uskoa raskauteen. lämmöt on ollut alhaalla paitsi äsken kun mittasin niin olikin 36,9. no kai ne sieltä sit alkaa. pieni toivo vielä elää :) olen vaan aiemmissa raskauksissa testannut plussan aikaisin.. tulen sit ilmoittamaan kuinka kävi :)
 
mä en ymmärrä..siis kp 34/28-29 ei menkkoja näy... huomenna pääsen vasta ostaa testin. oireita ei sen kummemmin ole. vähän rintoja aristaa, väsyttää ja nyt on ihmeellistä kirkasta, limaista vuotoa. aika outoa .... ei kyllä koskaan ole näin kauaa menkat olleet myöhässä..pari päivää korkeintaan. no huomenna teen testin
 
siis kp35/28-29. ikinä ei ole näin myöhässä ollut.äsken testasin siis apteekin omalla testillä ja puhdas nega..en sit tie.en mielestäni stressaa asiaa..mut kyllä ihmetyttää.tänään aamusta asti lämmöt 37. paineen tunne kasvaa. vähän jo etookin. pää on jo särkenyt useana päivänä. en ymmärrä miks ei sit näy testissä. onko enää toivoa?
 
kp36 ei menkkoja..ärsyttää..sais sit alkaa jo. ikinä ei ole ollut välivuotoa eikä näin myöhäs. yöllä jo alko särkee päätä. otin särkylääkkeen aamulla. onneks maanantaina on kuopuksen neuvola voi samalla kysäistä mun asiasta. olis kiva saada selvyys.
 
No voi ei..Mä sitten niiin vihaan tätä odottamista! Koita jaksaa! :hug:

Mullakaan ei ole vielä alannu menkat, mutta voi toki tulla myöhässä..Oireet on noista veriviiruista vuodoista vaihtunut jo vaikka ties mihinkä ja testit negoja..
Että odottelua tääläkin päässä..:(
 
kp44 ei menkkoja näy...naama kukkii ja lämpö lähemmäs 37 koko ajan..no kai noi hormoonit on ihan sekaisin :) tiistaina olis seulonta papa.. no tuleepa sit katottuu et ei ole mitään tulehdusta tai muuta.. saas nähdä kui pitkä kierto tulee.kerta se on ensimmäinenkin ja toivottavasti viiminen
 
emmamami Kyllä toi kyllä pahasti kuulostaa siltä, että sulla sielä jotain olis..Mutta en sitten tiedä..
Mulla itselläni pamahti pieni haalea viiva testiin ja oireet vaihtuneet voimmakkaamiks. Naama kukkii myös :LOL:
Inhottavaa tuo odottaminen! Toiv. sulla nyt pian selviää toi homma!! :hug:
Pidän peukkuja pystys!
 
eilen sitten menkat alkoi niin kuin osasin odottaa..hyvä että ei kauemmin tarvinnut odottaa..kai tuo imetys sit vaan niin paljon vaikuttaa..kai vauvahaaveet saa unohtaa niin kauan kun imettää.. :( ei vaan voi lopettaa kun poika 10kk on maitoallerginen ja yhtä korviketta kokeiltu ja se ei ainakaan käyny..jos joskus sit jokin sopis. mut Pottu78 sulle iiiso :hug: onnea :heart:
 

Yhteistyössä