Kiinnittymisvuoto?

  • Viestiketjun aloittaja PippurinenMamma
  • Ensimmäinen viesti
PippurinenMamma
Mulla loppu menkat oikeestaan sunnuntaina illala ja oltiin silleen maanantaina. Tänään, kun kävin weskissä niin tuli paksun liman seassa ihan vaaleanpunaista mömmöä... :x ... Ei kyllä mielestäni oo lähimainkaan ovis :eek: ..! joten mikäs tää saatto olla? En muista, että olis aikoihinkaan ollut tälleen.
 
Menkat loppui noin viikko sitten ja muutama päivä siitä alkoi tuo outo vuoto. Varasin gynenkin, mutta sain ajan vasta parin viikon päähän. Testannut kerran (eilen) illalla negan. Mitään oireita mistään ei oo ollu. Ollaan vasta pari kuukautta yritetty ensimmäistä, joten en pidätä hengitystä sen suhteen että raskaana vielä olisin... menkatkin tuli kuunnollisina ja melkein ajallaan.
 
PippurinenMamma
Mä kattelen kyl ihan siihen päivään, kun menkkojen pitäs alkaa.. Ehkä vaan joku välivuoto..Noo, kattelen =) . Gynelle en itte mee, ku viimises hädäs :saint: ..Mites muilla kokemuksia tällaisesta?
 
en halua pilata tunnelmaa, mutta..
mulla tuli ekassa yrityskerrassa samanlaista noin viikko menkkojen loppumisen jälkeen- kiinnittymiseksi kanssa luulin kunnes täti perk.ele pyyhälsi paikalle |O
eli mulla ei sitten kai tarkoittanutkaan mitään.. :xmas:
 
kaverillani oli viikko menkkojen jälkeen samanlaista vuotoa.. teki testin ja se oli positiivinen.. vuotoa kesti viikon verran, meni lääkäriin ja todettiin että hän oli ikävä kyllä saanut keskenmenon. minulla myös 2viikkoa menkkojen jälkeen vuotoa 4 päivää, ovulaatiossa ei ole ikinä tullut verta.. enkä tiedä mitä se oli. nyt kuitenkin kovasti vauvaa toivon.. toivottavsti vuoto olisi ollut ovulaation syytä..
 
Heips. Esikoista yrittäessämme pääsin itse tutustumaan tähän kiinnittymisvuotoon. Ehkä noin viikkoa ennen, kun menkkojen piti alkaa huomasin veskissä käydessäni, että paperiin tuli hieman verta. Verta tuli niin vähän, etteivät edes housut likaantuneet. Itse en silloin edes muistanut, että sellaistakin vuotoa saattaa tulla. Totesin vaan mielessäni, että eipä tarvi tässä kierrossa edes unelmoida raskaana olosta. Parin viikon kuluttua tein kuitenkin positiivisen raskaustestin, kun ei menkkoja alkanut kuulumaan. Nyt tyttö onkin jo kohta 16kk.
 
PippurinenMamma
Olis kyllä ihanaa :heart:! Mutta en uskalla antaa tunteille valtaa, kun on näitä pettymyksiä kuitenkin ollut.
En vaan käsitä miten olis muka ovis edes voinut olla noin aikaseen..Tajuuko muut :LOL: ?
 
Jaa-a. En tiedä mitä ajattelisin. Ehkä kannattais olla ajattelematta mitään....
(lainaan tekstiäni tuolta toisesta ketjusta)
Olen nyt aika paniikissa...Otin eilen vikan teron ja tänään jo tiputtelee...viime kuurin aikana meni 10-14 päivää ennenkuin tiputteli mitään!! Miksi nyt jo? Mistä tiedän, onko tämä aikainen km? Me kun oltiin oviksen aikaan tosi aktiivisia vällyjen välissä...

Tämän ketjun kun luin, hetkeksi nosti toivo taas päätään...Ihan pientä vuotoa tulee, mutta ei niin paljon, että edes pikkareihin tulisi mitään.

Mun ei auta muuta kuin odottaa vain, mistä mä tiedän millon mun kannattaa testata?? kierto kun on niin sekaisin muutenkin, sen takia teroja syön. Yhyy. Eikä kellekään voi täällä töissäkään purkaa tuntojaan, onneks tänne voi tulla. :)
 
mulla ainakin ovulaation aika heittelee aivan valtavasti ku kuukautiskierto on todella epäsäännöllinen.. pidetään nyt vaan peukkuja ja toivotaan parasti. itse tein tänään negatiivisen testin mutta eipä ole vielä punaista paholaista näkynä kylään niin elättelen vielä hieman toivoa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miira:
Heips. Esikoista yrittäessämme pääsin itse tutustumaan tähän kiinnittymisvuotoon. Ehkä noin viikkoa ennen, kun menkkojen piti alkaa huomasin veskissä käydessäni, että paperiin tuli hieman verta. Verta tuli niin vähän, etteivät edes housut likaantuneet. Itse en silloin edes muistanut, että sellaistakin vuotoa saattaa tulla. Totesin vaan mielessäni, että eipä tarvi tässä kierrossa edes unelmoida raskaana olosta. Parin viikon kuluttua tein kuitenkin positiivisen raskaustestin, kun ei menkkoja alkanut kuulumaan. Nyt tyttö onkin jo kohta 16kk.

Mulla myös olisi viikko menkkojen alkuun ja mahaa nippailee kun ois menkat alkamassa ja paperiin tuli vaaleanpunertavaa valkovuotoa. Mitä tää sit mahtaakaan tarkoittaa menkat vai plussa?
:/
 
Aloitin aamulämpöjen seuraamisen kp 6 sinä päivänä aamulämpö oli 35.9. Huomasin just, kun katoin tuota lämpötaulukkoa johon olen aamulämmöt merkannu niin tuona päivänä kp 7 oli aamulämpö 36.2 ja samana päivänä tuli sitä vaaleanpunaista vuotoa vähän ja sit ei enään mitään. Ja nyt tuon kp 7 jälkeen aamulämmöt heitelly. Alamahaankin on nippaillu täs. Tuo vuoto tuli pari päivää menkkojen jälkeen.
 
Pakko nostaa. Voisiko kiinnittymisvuoto tulla vasta 20 päivänä mahdollisesta oviksesta? Kun sitä ei todellakaan tullu kun vähän pikkuhousuun ja se oli siinä. Sen jälkeen ei mitään. Tyhmä kysymys, mut jos joku viittii vastata tohon =)
 
Ovulaatio testin avulla selvitin ovulaatiopäivän. Muutama päivä positiivisesta tuloksesta alkoi vähäinen rusehtava vuoto.

Oliko se sitten kiinnittymisvuoto?

En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta. Vähän oli jo pettynyt kun vuoto tuli. Mutta nytpä taidan taas odotella kirkkaimmin mielin.
 
iltatahti
Tosta kiinnittymisvuodosta kyselisin.
Tuleeko se noin viikko oviksesta tai oikeestaan viikko hedelmöittymisestä?
En o oikein löytänyt vastausta netistä.
Itselläni pupuilua 2.7 jolloin KP oli 16 ja tasan viikko siitä eli maanantaina9.7 tuli jonkinverran tummaa verta ja sit semmonen parinmillin hyytymä. Tiistainakin tuli vielä verta pikkiriikkisen ja se oli jo vaaleempaa tänään keskiv. 11.7 ei ole verta tullut.

Mitä mieltä ootte ? Onko kiinnitysvuoto tai joku hormoonihäiriö ?
Libero sivuilla on hyvä raskauden seuranta kalenteri jossa sanotaan jotenkin niin, että 6-7 päivää kestää hedelmöittyneen munasolun vaellus kohtuun. Silloinhan tämä mun "ongelma" voisi olla kiinnitysvuotoa ?

Ahdistaa tää itsensä tutkailu ja raskaustoive.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miira:
Heips. Esikoista yrittäessämme pääsin itse tutustumaan tähän kiinnittymisvuotoon. Ehkä noin viikkoa ennen, kun menkkojen piti alkaa huomasin veskissä käydessäni, että paperiin tuli hieman verta. Verta tuli niin vähän, etteivät edes housut likaantuneet. Itse en silloin edes muistanut, että sellaistakin vuotoa saattaa tulla. Totesin vaan mielessäni, että eipä tarvi tässä kierrossa edes unelmoida raskaana olosta. Parin viikon kuluttua tein kuitenkin positiivisen raskaustestin, kun ei menkkoja alkanut kuulumaan. Nyt tyttö onkin jo kohta 16kk.
..alkava raskaus =) ? Ihmettelen parhaillaan nimittäin, että n.viikko on periaatteessa menkkojen alkamiseen, ja nyt neljänä päivänä su-ke on tullut pikkasen punertavaa vuotoa.. aivan vaaleanpunaista sanoisin, ei missään nimessä kuukautisvuotoa tuollainen meikäläisella ole. Voisiko tämä tarkoittaa siis ehkä sitä, että olisin raskaana :D , voi ihku!
Viestisi lukemine toi vahvistusta aatoksiini, vielä en ole testiä tehnyt ajattelin odotella vielä pari päivää, josko menkat alkaisikin, mutta viikonloppuna teen ainakin harkkatestin.. Iiks, oispa hieno juttu, jos jo nyt olisi tärpännyt :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikkunekku:
Alkuperäinen kirjoittaja miira:
Heips. Esikoista yrittäessämme pääsin itse tutustumaan tähän kiinnittymisvuotoon. Ehkä noin viikkoa ennen, kun menkkojen piti alkaa huomasin veskissä käydessäni, että paperiin tuli hieman verta. Verta tuli niin vähän, etteivät edes housut likaantuneet. Itse en silloin edes muistanut, että sellaistakin vuotoa saattaa tulla. Totesin vaan mielessäni, että eipä tarvi tässä kierrossa edes unelmoida raskaana olosta. Parin viikon kuluttua tein kuitenkin positiivisen raskaustestin, kun ei menkkoja alkanut kuulumaan. Nyt tyttö onkin jo kohta 16kk.
..alkava raskaus =) ? Ihmettelen parhaillaan nimittäin, että n.viikko on periaatteessa menkkojen alkamiseen, ja nyt neljänä päivänä su-ke on tullut pikkasen punertavaa vuotoa.. aivan vaaleanpunaista sanoisin, ei missään nimessä kuukautisvuotoa tuollainen meikäläisella ole. Voisiko tämä tarkoittaa siis ehkä sitä, että olisin raskaana :D , voi ihku!
Viestisi lukemine toi vahvistusta aatoksiini, vielä en ole testiä tehnyt ajattelin odotella vielä pari päivää, josko menkat alkaisikin, mutta viikonloppuna teen ainakin harkkatestin.. Iiks, oispa hieno juttu, jos jo nyt olisi tärpännyt :)

:wave:
pohdiskelija.. mulla tuli kahtena päivänä viime la-su sellaista hiukan punertavaa ja vain pyyhkiessä, lopetin pillerit kesäkuussa luulin et menkat on vaan sekaisin.. mutta en toedä ja tulen hulluks, jos ne menkat ei tuu viikonloppuna niin teen testin, jos uskallan.. pelkään sitä negaa ja että pettyisin kamalasti, koska vauva on enemmän kun tervetullut.. olis kiva saada varmuutta.. tää epätietoisuus on kamalaa... :'(
 
Kyselin vähän vastaavasta itsekin tuolla palstalla....

Viime kierrossa nimittäin alavatsaa särki ja tiputtelu alkoin 10 päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Sitten, kolme päivää ennen menkkoja raju vuoto, joka kesti päivän. Ja kaikki loppui kuin seinään päiväksi, kunnes taas alkoi tiputtelu. Soitin lääkärille, hän käski tekemään raskaustestin. Negaa näytti. En ole soittanut lääkärille takaisin.... Pelottavaa, mutta ehkä vain joku omituinen hormonihäiriö???

 

Yhteistyössä