Kiinnittymisvuotoako? Kokemuksia?

Onko tämä kiinnittymisvuoto vaan urbaanilegenda? Harvinaistahan se toki on,mutta onko kenelläkään omakohtaista kokemusta? Millaista vuoto oli? Veristä? Ruskeaa? Kuinka kauan sitä voi tulla?

Nyt menossa kp 21/27-30 ja kp 13 oli ovulaatio,lämmöt nousi seuraavana päivänä. Kp 17 luulin jo menkkojen alkaneen kun veskireissulla tuli kirkasta punaista limavuotoa. Seuraavana aamuna tuli kuvioon polttelevat alaselän kivut,jotka säteilee nivusiin/lonkkiin. Tätä alaselänkipua oli ensimmäisessä tärpissä,joka oli kemiallinen,n. vuosi sitten.
Tuon kp 17 vuodon jälkeen tullut vain oranssihtavaa vuotoa tipoittain,ei edes päivittäin ja vain veskireissun yhteydessä
Lämmöt 37.1-37.3,olleet ovulatiosta lähtien..Eipä hyödytä vielä testatakaan näillä kp:llä. Mulla kyllä tuhru vaivannut iät ja ajat alkaen kp 20,mutta aina se on ollut ruskeaa.

Vai tuleeko minun kenties huolestua näistä asioista,alavatsalla ei kipua,repäisykipua eilen. Endometrioosi on olemassa kyllä.
Viime kierto oli superpitkä 35,normaali 27-28 ja vuoto kesti 1,5 pvää. Lugesteron viivytti kai vuotoa. Viime kierrossa oli myös clomifen varmistamassa ovulaation. Tähän kiertoon en alottanut kumpaakaan.
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Heippa!
Entä onko kukaan kuullut valtavista limoista kiinnittymisen aikoihin?
Mulla on nyt sellaista ja lisäksi karmeet alaselkäkivut ja lonkkiin säteilee myöskin,kuten aloittajakin mainitsi.
Nähtäväksi jää oliko tämä sitä vai muuta, mutta toivoahan aina saa.
 
Mulla tuli kiinnittymisvuotoa dpo 5 aamulla. Edellisenä iltana muistan, että oli kovia menkkajomotuksia masussa. Mulla vuoto oli semmosta rusehtavaa vanhanveren ja liman sekoitusta ja sitä tuli tasan vain sen kerran. Tuloksena nyt 7kk poika :)
Ilmeisesti toi kiinnittymisvuoto voi olla hyvinkin erilaista henkilöstä riippuen.
Plussatsempitykset!! :)
 

Yhteistyössä