kiinnitysvuodosta kyselen..apuja!

  • Viestiketjun aloittaja heidi74
  • Ensimmäinen viesti
heidi74
eli lyhyesti,oon tuolla ylipainoisissa kuumeilijoissa vauvakuumeosiossa ja aattelin nyt kysyy täältäkin mielipiteitä.tilanne se että kierto ollut tämän vuoden 36-43noin ja nyt tänään kp 42,elikkä se on pitkä mutta suunnilleen suht säännöllinen.tänään päivästä asti on tullut punertavan rusehtavaa limaista( :x )vuotoa todella niukasti,pyyhkiessä.IKINÄ ei oo menkat näin alkaneet vaan ihan lorisemalla aina heti alkuunsa.olisin kysynyt mielipiteitänne että voiskohan tää olla mahdollisesti muka kiinnitysvuotoa..mulla oli edellisessä raskaudessa 3päivää sitä kiinnitysvuotoa ja oli myös kipuja,nyt kipuja ei ole.kiitos etukäteen kaikille jotka kehtaa vastata =)
 
kiinittymisvuotoa on ! itselläni nyt 4. raskaus ja jokaisen alussa törmännyt samaan ilmiöön, tämän r alussa olin ihan varma raskautumisestani ja aamuna kun ajattelin testin tehdä alkoikin punainen limansekainen vuoto ajattelin tietysti, että no niin ja se siitä, mutta tein kuitenkin testin ja hailakka plussahan sieltä tuli!! toivon sinulle plussaa!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:43 tanjuska kirjoitti:
kiinittymisvuotoa on ! itselläni nyt 4. raskaus ja jokaisen alussa törmännyt samaan ilmiöön, tämän r alussa olin ihan varma raskautumisestani ja aamuna kun ajattelin testin tehdä alkoikin punainen limansekainen vuoto ajattelin tietysti, että no niin ja se siitä, mutta tein kuitenkin testin ja hailakka plussahan sieltä tuli!! toivon sinulle plussaa!!!!
Mut miten se vois olla kiinnittymisvuotoa, jos se tuli sillon ku kuukautisten olis pitäny alkaa? kiinnittyminenhän tapahtuu jo monta päivää aiemmin. Mulla on tullu vuotoa just samoihin aikoihin, vielä seuraavien kuukautistenkin oletettuun aikaan, vaikka olen ollut raskaana. eikä tämä ole harvinaista. tuskin se kiinnittyminen voi tapahtua myöskään viikolla 8?
 
heidi74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:43 tanjuska kirjoitti:
kiinittymisvuotoa on ! itselläni nyt 4. raskaus ja jokaisen alussa törmännyt samaan ilmiöön, tämän r alussa olin ihan varma raskautumisestani ja aamuna kun ajattelin testin tehdä alkoikin punainen limansekainen vuoto ajattelin tietysti, että no niin ja se siitä, mutta tein kuitenkin testin ja hailakka plussahan sieltä tuli!! toivon sinulle plussaa!!!!
=) outoa tää jokatapauksessa on koska se niukka vuoto jatkuu edelleen,nyt toista päivää.mahassa tunne että olis menkat mutta vuoto ei oo lisääntyny yhtää,pyyhkiessä tulee vähän,ei tartte ees mitään pikkuhousun suojaa ym.ja sen takia tää on minusta outoo koska normaalit menkat ei oo ikinä millonkaan ollu tälläset vaan on pitänyt olla melkein tamponi ja side yhtäaikaa =) millonkohan uskaltais testata.. :whistle:
 
kiinnittymisvuotoa voi tulla siitä, kun alkio muutaman päivän kohdun limakalvolla "köllöteltyään" ja lähetettyyään kemialista merkkiainetta aivoille (hcg) jotta raskaus voi jatkua, alkaa kaivautua kohdun limakalvon sisään, jolloin äiti voi havaita ns. kiinnitymis vuotoa! olen itse malttamaton testailija ja olen testaillut noilla herkillä testeillä varmaan sitten todella aikaisin ja saanut sen kuuluisan haamun noihin aikoihin, mutta nämähän ovat kaikki TODELLA yksilöllisiä juttuja
 
Fakta
Luulempa että pelkkää välivuotoa on. Varsinkin ku kiertosi muutenkin vaikuttaa epäsäännölliseltä. Kiinnittymisvuodot ovat ylipäätään ERITTÄIN harvinaisia!

Älä turhaan itseäsi kiusaa
 
harmailija
Ei kai kiinnittymisvuoto tule siinä vaiheessa, kun menkkojen pitäis alkaa? Sullahan siis toi vuoto tuli just samoihin aikoihin kun menkat yleensä. Aika yleistähän on, että vaikka olis raskautunut niin oletettujen menkkojen aikoihin tulee pientä vuotoa ja kyse siis ei ole kiinnittymisvuodosta.

Miksi et siis tekis testiä, pääsisit turhasta miettimisestä. Kukaan ei täällä kuitenkaan osaa sanoa vastausta siihen oletko raskaana vai et.
 

Yhteistyössä