Kiinnostaako teitä noituus, satanismi yms?

Mä olen lukenut jonkun kirjan saatananpalvojan elämästä. Oli aika järkyttävää luettavaa. Mutta kiinnostaa kuitenkin lukea tuollaisista asioista, vaikka itte en saatana palvoisi.

Sitten mulla on pari kirjaa joissa sellaisia vähän hyvällä mielellä tehtyjä loitsuja. Tyyliin kuinka saan jonkun tietyn asian onnistumaan. Mustasta magiasta kertova kirjakin mulla on.

Nuorempana selailin ahkerasti Noidan käsikirjaa :LOL: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
kai olet tietoinen että satanismi ja saatananpalvonta on eri asia???...

Ja joo kyllä nuo kiinnostaa (paitsi saatananpalvonta joka on ihan ihme pelleilyä)
No olen tietoinen, en vain viittinyt tuohon otsikkoon kirjoittaa saatananpalvonta vaan laitoin yms :whistle: :D
 
en oo nyt aikoihin lukenut tätä kirjallisuutta, aiemmin aika paljonkin. tarpeeksi hyvällä mielialalla se elämä ei ole yhtään järkyttävää... nykyisin keskityn toisen uskontoryhmän kirjoihin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Ei kiinnosta lainkaan, niissä virtaa matalaenergia. Positiivisilla energioilla saa paljon hyvää aikaan. Mitä eroa on satanismilla ja saatananpalvonnalla? Mikä se saatana oikeasti on?
saatananpalvoaja uskoo ja palvoo saatanaa, satanisti ei usko mihinkään paitsi itseensä, tämä siis kärjistettynä
 
Olen kuullut ja nähnyt tarinoita, videoita yms vuosia sitten ko. aiheesta, se ainakin on totta ettei näiden asioiden kanssa ole leikkimistä. Vaikkei ihminen ns. olisi saatananpalvoja, kuitenkin hän on jommankumman herran alaisena, hyvällä tai pahalla. Valitaan se hyvä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Ei kiinnosta lainkaan, niissä virtaa matalaenergia. Positiivisilla energioilla saa paljon hyvää aikaan. Mitä eroa on satanismilla ja saatananpalvonnalla? Mikä se saatana oikeasti on?
saatananpalvoaja uskoo ja palvoo saatanaa, satanisti ei usko mihinkään paitsi itseensä, tämä siis kärjistettynä
Mihin muuhun satanisti uskoo kuin itseensä? Millainen elämänkatsomús se on?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Ei saatanaa ole olemassakaan mun "uskonnossa" eikös toi saatana ole kristittyjen juttu?

No kun mäkään en usko saatanaan enkä helvettiin, niin mua kiinnostaisi tietää miten muut ihmiset nämä asiat hahmottavat ja itselleen selittävät.
Kertokaa ny mulle! :xmas: Mua oikeasti kiinnostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Ei kiinnosta lainkaan, niissä virtaa matalaenergia. Positiivisilla energioilla saa paljon hyvää aikaan. Mitä eroa on satanismilla ja saatananpalvonnalla? Mikä se saatana oikeasti on?
saatananpalvoaja uskoo ja palvoo saatanaa, satanisti ei usko mihinkään paitsi itseensä, tämä siis kärjistettynä
Mihin muuhun satanisti uskoo kuin itseensä? Millainen elämänkatsomús se on?
ei mihinkään muuhun kuin itseensä! Kannattaa googlettaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aukku:
Olen kuullut ja nähnyt tarinoita, videoita yms vuosia sitten ko. aiheesta, se ainakin on totta ettei näiden asioiden kanssa ole leikkimistä. Vaikkei ihminen ns. olisi saatananpalvoja, kuitenkin hän on jommankumman herran alaisena, hyvällä tai pahalla. Valitaan se hyvä :saint:
Minä en hyväksy ketään herrakseni. Jos Jehova näkee minut vihollisekseen, niin hän on vain yksi jumala monien joukossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KiinnostunutKivi:
Ihmiset leikkii asioilla joista ne ei tiedä mitään.
Itse loitsuja kokeilleena, voin sanoa että ne toimii. Sataprosenttisesti. Pitää vaan tietää mitä tekee.
Toisin kuin rukoukset, jotka ovat häilyväisiä :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Ei saatanaa ole olemassakaan mun "uskonnossa" eikös toi saatana ole kristittyjen juttu?

No kun mäkään en usko saatanaan enkä helvettiin, niin mua kiinnostaisi tietää miten muut ihmiset nämä asiat hahmottavat ja itselleen selittävät.
Kertokaa ny mulle! :xmas: Mua oikeasti kiinnostaa.
Saatana on ihmisen luoma käsite. Helvetti on ihmisen luoma rangaistus, jonne joutuu vain jos kokee ansainneensa sen.
 

Yhteistyössä