Kiire!! Miten saan pojan syömään...

entinen maitohiiri saa nyt ilmeisesti Almiron peptistä ripulin ja nyt sitten pitää aloittaa Neocate, pojalla kova nälkä, itku ja imu mutta kun maitoa menee suuhun nyrpistys ja valtava itku ja valuttaa kaiken pois suusta. on muuten todella pahaa!!!!!!!!!! Äidillä on PANIIKKI, pakkohan poika on saada syömään, MITEN????????????? Niin poika 6kk
 
Meillä vaihtu almiron-peptistä nutri-junioriin silloin kun tyttö oli n.8kk. Just olin saanut totutettua almiron-peptiin niin sitten pitikin vaihtaa toiseen... Lääkäri sanoi että voi totutella niin että laittaa puolet kumpaakin alussa. Niin tein mutta ei se oikeen auttanut kun nutri-juniorin maku on todella voimakas. Olin ite aika turhautunut että mitenhän tässä käy, mutta aika nopeesti lapsi siihen tottui, ja nyt meillä on menossa nutri-juniorista vierotus (lapsi1,5v) kauramaitoon, ja se onnistuu. En laita enää kuin 1-2 mitallista jauhetta ja sitten kauramaitoo..

Ei sun auta kuin taistella ja vain tarjota sitä neocatea. Kyllä se lapsi siihen tottuu, ja alkaa tykätä siitä! Voimia! :)
 
LeenaK
Pystytkö lantraamaan neocatea siihen almiron peptiin vai tuleeko niin pahasti oireita? Neocate on kyllä niin voimakkaan makuista että saattaa peittää alleen almiron peptin (jonka mausta en kyllä tiedä mitään). Kyllä se varmaan oikeesti alkaa juoda kun vaan kärsivällisesti yrität, meidän tyttö siirtyi 11kk iässä rintamaidolta neocateen, sitten siitä olikin tosi vaikeuksia siirtyä lehmikseen 2v ikäisenä...Huijaamalla onnistui.
 
Meillä poika oli 6kk,kun jouduttiin siirtymään neocateen.Aluksi ei millään suostunut juomaan ja mulla oli hätä siitä että poika kuivuu.Lääkäri ehdotti sokerin laittamista neocaten joukkoon.Niin sitten tehtiin,että laitettiin hienoa sokeria maidon joukkoon ja vähitellen sokeria vähennetiin kun tottui neocaten makuun.Vauvathan ovat luontaisesti mieltyneet makeaa.
 

Yhteistyössä