Kiitos äiti

Ihana lapsi ! =) Meillä samanikäinen tyttö sanoo usein, että tykkää minusta ja joskus sanoi, että rakastaa ihan minua !! Usein hänellä on niin hauskoja ja yllättäviä juttuja, että ei voi kuin ihmetellä mistä hän on ne oppinut ja hoksannut !!
 
Nämä ovat niin hellyyttäviä...... mie kävin ulkona syömässä tyttären kummitädin kanssa viikolla ja kun tulin kotiin, oli tyttö vielä hereillä. Kävin sitten häntä pussaamassa ja halimassa ja sanomassa hyvät yöt, niin tyttö sanoikin ihan yhtäkkiä - "sie olet rakkain!" Itku pääsi, kun tulin pois makuuhuoneesta. Miestä kyllä hymyilytti miun hempeily. =)
 
Ihanaa...! :heart: Meidän pikkuinen ei vielä osaa pukea tunteitaan sanoiksi mutta uskon että jotain vastaavaa hän tahtoo ilmaista kun välillä katsoo minua niiiiin hellästi ja sanoo vienolla äänellä "äitiiiiiii, äiiiiitiiiiii, äääiiiiiitiiii...". Välillä hän tulee halaamaan lujaa tai pussamaan ja välillä jää kaulaan roikkumaan ja samalla silittelee ja haistelee mun hiuksia. Ne hetket ovat kyllä kultaakin kalliimpia!!!
 

Yhteistyössä