Kiitos taas kerran Jaanuska!

Taas oli ruokaohje hukassa. Google löysi linkin palstalle Jaanuskan vastaukseen. :D Mä ajattelin, että ensin etsin googlella, jos ei löydy, niin huutelen Jaanuskalta apua. =)

Sulla se on ehtymätön varasto noita kaiken maailman reseptejä. :D
 
*punastuu* tulin tännää reissusta joten nyt vilasin tämän ruokaosion ja hyvä ku löytyi, mitäs muute etitkään :D :whistle:
 
Lutris vierailulla
Mä hain Perunaruusujen ohjetta. En tiennyt tarkelleen, mikä on kyseisen sapuskan nimi, niin googletus oli aika haastavaa. ;)

Sainpa muuten kerrankin perunamuusin maistumaan meidän taaperolle. :D Täällä kyläpaikan emäntä kauhistui, kun kerroin, missä muodossa muusi pitää pikkuherralle tarjoilla. Hän totesi, ettei sitten tee muusia, jos ilman kommervinkkejä jää syömättä. Keitetyt potut saavat kelvata. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 09:36 Lutris vierailulla kirjoitti:
Mä hain Perunaruusujen ohjetta. En tiennyt tarkelleen, mikä on kyseisen sapuskan nimi, niin googletus oli aika haastavaa. ;)

Sainpa muuten kerrankin perunamuusin maistumaan meidän taaperolle. :D Täällä kyläpaikan emäntä kauhistui, kun kerroin, missä muodossa muusi pitää pikkuherralle tarjoilla. Hän totesi, ettei sitten tee muusia, jos ilman kommervinkkejä jää syömättä. Keitetyt potut saavat kelvata. =)
No justiisa, meillä autto nää perunasta mitä ihmeellisemmät jutut, jos ei muussi menny ihan normaalina alas, tulloohan sitä itellekki välillä yöäks oloja jos samassa muodossa syö..
 

Yhteistyössä