kiljuuko jonkun muunkin 2v öisin?!

neiti täyttää marraskuun alussa 2v. ja nyt on kaksi viikkoa ollut hyvin mielenkiintosia öitä...... melko tarkkaan puoli neljän tai neljän aikaan alkaa aivan yllättäen karsea huuto (ei siis itku vaan huuto). ei kelpaa oma sänky, ei meidän sänky, ei leipä, ei vesi, ei mikään. tai no, yksi yö halusi mennä avaan telkkaria ja kun en suostunut siihen niin raivosi pimeessä olohuoneessa puoli tuntia. yleensäkin yrittää kiskoa mua pois sängystä, mutta olen nyt ottanut sen kannan etten nouse ylös enkä laita valoja vaan hoen itsepäisesti että nyt on yö ja me nukutaan. neiti siinä sitten lattialla kiljuu vieressä....
sitten jotenkin yllättäen neiti nukahtaa kuuden aikaan omaan sänkyyn.

inhottavaa koska pitää herätä jo 6.30 aikoihin. olemme siis justiinsa tässä elokuun puolessa välissä aloittaneet hoidon / työt. liittyneekö siis nää yölliset raivarit jotenkin tähän hoidonaloitukseen ja aika isoonkin elämän muutokseen?! tärkeintä ois tietää KAUANKO TÄTÄ KESTÄÄ?!!
JA MITEN ASIAAN VOISI SAADA MUUTOKSEN?

raivareita saattaa joskus, tosin aika harvoin, tulla päivisinkin. syytä en todellakaan aina tiedä....
hoidossa ei tälläsiä "kohtauksia" tule. tietenkään ei, onhan se kiva säästää kaikki ihanuus kotiin.... :)

mutta olisi ihana kuulla jos jollain muullakin ois tällästä.....
 
Tyttösi kuitenkin tajuaa tästä maailmasta raivareiden aikana?Minulla keskimmäinen huusi tuossa iässä sillain että silmät muljahti päästä ja hän vaan huusi eikä häneen saanut minkäänlaista kontaktia, ei kuitenkaan huutanut kauaa putkeen vaan nukahti yhtä nopeesti kuin oli alkanut huutamaanki
 
meillä poika täyttää viikon päästä 2v ja heräilee öisin huutaen. Saattaa olla kyse esim. pahasta unesta ja siksi huutaa. Koska lapsi ei välttämättä heti tajua mistä on kyse eikä esim. ymmärrä unta. Ota tyttö syliin ja rauhoittle jahyssyttele jalaita sitten vasta takaisin nukkumaan kun hän on rauhoittunut.. meillä toimii... :hug:

Niin ja meillä poika tosiaan huutaa välillä aivan hysteerisesti eikä meinaa millään rauhoittua, mutta itse on vaan pysyttävä rauhallisena.
 
äiti minäkin
Meillä poika huusi samalla tavalla 1,5v-2,5v lähes joka yö. Ajattelin, että ne on kauhukohtauksia, koska kontaktia ei saanut ja mikään ei kelvannut. Meillä loppui siihen kun poika aloitti päivähoidon. Nyt on nukkunut kolme viikkoa yöllä heräämättä ja kiljumatta. Luulen, että kyse on aktiivisesta aivotoiminnasta. Käy läpi päiväntapahtumia.
 
vieras
Meillä ainakin alkoi nuo yöhuudot juuri 2v synttäreiden jälkeen, kun heräsi pissahätäänsä. Kesti vain monia öitä ennenkuin tajusimme mistä on kyse. Huusi vain, eikä mihinkään kysymyseen saanut selkeää vastausta, vain hirveää huutoa (muuten puhuu kyllä suht selvästi).
Ei auttanut muu kuin kantaa huutava poika pöntölle ja heti kun pissa oli tullut, niin jatkoi taas rauhallisesti uniaan :)
Pojalla siis on vaippa vielä öisin.
 
hei
Meillä poika 3 v huutaa silloin tällöin öisin...pk.ssa aloitti isojen ryhmässä, luulen,että jännitys ja skrpaaminen ja isona oleminen väsyttää poika paran uuvuksiin.
Jos itse olen väsy ja hermostun se vain pahentaa asiaa,sekin on tullut koetuksi. Rauhoittelu hellällä äänellä ja vakuuttelu,että äiti ymmärtää ja rakastaa auttaa,muttei heti.
Onko teillä ollut flunssaa, ettei vain korvakivut pidä häntä hereillä ja hädissään yrittää myös sinua herätellä ei vain osaa sanoa mistä kiikastaa. korvakipujen kanssa makuuasento on kamalaa.
 

Yhteistyössä