Kilopino viikko 46!

Mä nyt poikkeuksellisesti isken tän tänne kun muuten unohan mitä painoin.

Meikäläisen viikko on miinusta vaikka en todellakaan ole kattonu mitä olen suuhuni työntänyt, mutta vähän on mennyt kun oikein ole kerennyt aterioimaan, kiireinen viikko.

Paino siis 56,2 kg ja miinusta jokunen sata grammaa.

Kuinka muilla?
 
Nyt on kyllä puntari menny rikki tai jotain muuta uskomatonta tapahtunut, siilä vaaka näytti miinusta 1,7 kiloo :D enkä todellakaan ole tehnyt mitään kummosta. Pitää tarkkailla miten se puntari heittelee, pitempään on jo ollut tarkoitus uusi hommata kun on ollut niin epäluotettava saattanu samalla punnitus kerralla heittää kilolla lukemat. Tänään kyllä kävin kolme kertaa ja 66,1 se näytti eli tuon mukaan 1,1kiloo vielä pois ennen joulua niin tavoitteessa olisin =)
 
heippa taas..
mulle nää maanantai aamupunnitukset eivät kyllä sitten ollenkaan sovi.. joka ikinen maanantai kauhee tuskanhiki valuu.. miksi miksi se vaaka näyttää niin paljon.. ja vieläpä kun sen syyn tietää ihan tasan hyvin.. mulla on joka viikonloppu kauheet mässäilyt.. silloin en jumppaa enkä käy lenkillä ja kyllä sen puntarissa huomaa..nyt oli vaassa puol kiloo tullu lisää viimeviikosta...pitääpä kurkata keskiviikkona uudestaan mä en kyllä tota ihan mukisematta niele... :kieh: ...
no vaaka näytti sen 72.5kg aamulla...
suunta on alaspäin, toivottavasti..
 
viidenäiti
Mulle ei kans passaa nämä maanantaiaamut, perjantaina oli jo mukavasti pudonnut, mutta tänään on sitten plussaa puoli kiloa. Nyt otan kyllä niskasta kiinni ja lujaa. Eihän tämä tämmöinen vetele. Viime viikollakin liikkumalla poltin kaloreita lähemmäs 2500 kcal. Luulis että se jossain näkys. Vissiin vielä takaraivossa kummittelee tuo että kun imettää niin ei sillon vielä oikein saa syömisiä karsia. No nyt kuiteskin karsin tuota ylemääräistä herkkutelua. Pois se minusta!!
 
mä tein radikaalin päätöksen ja alan ilmoittaa VIIKON KORKEIMMANpainon kun se kekkuli niin tykkää heitellä! Tällä viikolla se korkein paino oli 69,6 eli jotain voittoa on jo kun ei se yli 70 enää menny.. tähän asti vaikka on kuinka alhaalla ollu niin se on sinne 70 noussu. :kieh:

Mut kyllä on taas laiskimus maksimus iskenyt kun nyt äsken meni ihan huomaamatta yksi munkkipossu nassuun vaikka oli jo monta päivää vanhaa ja melkein kivikovaa! Nyt alkaa usko itseensä jo mennä kun ei edes yhtä päivää saa vedettyä kunnialla läpi :'(
 
tällä viikolla tuli 500g plussaa eli paino oli aamulla 79,5 kg
tosin viikonloppu meni mässäiluyn puolelle eli olin aika yllättyny ko ei ollunna enenpää noussu...

nyt siis uusin puristuksi uuteen viikkoon :D
 
Onpas täällä hiljaista? Onkihan muitakin pinolaisia syksyn tullen livennyt kuin minä? :'(

Tulin nyt ilmoittautumaan taas eli kaks viikkoo on edellisestä kerrasta. Silloin oli painoa 64,0 kg ja nyt 63,4 kg. Eli taas on 600 g mennyt. Tästä saan kyllä kiittää flunssaa, joka vei ruokahalun vai veikö sen se yletön kuuman ryystäminen. No en kuitenkaan toivota tervetulleeks takas tuota kadotettua painoa.

Mun tavote on jo niiiiiiin lähellä eli 62 kg. Mutta nää viimiset kilot on niiiiiiiiiiiiiiiiin tiukassa. :kieh:

No täytyy olla tyytyväinen, että on näin pitkälle päässy. Tsemppiä muille! :D
 
ellun kana
"hiipii häpeillen kilopinoon" heipä hei! enpä ole taas aikoihin täällä pinossa käynyt..mutta mutta:tulos edelleen plusmiinus nolla. :'( 60 kg:ssä jumittaa yhä ainavaan. :attn: oon kyllä syöpötelly pitsaa,sipsejä,jäätelöä ja karkkia ihan joka päivä... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 11:08 Rile-x kirjoitti:
Nyt on kyllä puntari menny rikki tai jotain muuta uskomatonta tapahtunut, siilä vaaka näytti miinusta 1,7 kiloo :D enkä todellakaan ole tehnyt mitään kummosta. Pitää tarkkailla miten se puntari heittelee, pitempään on jo ollut tarkoitus uusi hommata kun on ollut niin epäluotettava saattanu samalla punnitus kerralla heittää kilolla lukemat. Tänään kyllä kävin kolme kertaa ja 66,1 se näytti eli tuon mukaan 1,1kiloo vielä pois ennen joulua niin tavoitteessa olisin =)
No niin... uusi puntari on hankittu ja paino sen mukaan 67.4 eli ei olekkaan niin helppo nakki päästä tavoitteeseen kuin ehdin jo luulla. 2.4 kiloo pois jouluun mennessä, ei silti mahdoton saavuttaa kun jaksaa vaan yrittää. Juuri kyllä suklaata söin, mutta illan lenkki pitää sitte olla pitempi niin eiköhän se siinä tasapainotu :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2004 klo 12:16 Rile-x kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 11:08 Rile-x kirjoitti:
Nyt on kyllä puntari menny rikki tai jotain muuta uskomatonta tapahtunut, siilä vaaka näytti miinusta 1,7 kiloo :D enkä todellakaan ole tehnyt mitään kummosta. Pitää tarkkailla miten se puntari heittelee, pitempään on jo ollut tarkoitus uusi hommata kun on ollut niin epäluotettava saattanu samalla punnitus kerralla heittää kilolla lukemat. Tänään kyllä kävin kolme kertaa ja 66,1 se näytti eli tuon mukaan 1,1kiloo vielä pois ennen joulua niin tavoitteessa olisin =)
No niin... uusi puntari on hankittu ja paino sen mukaan 67.4 eli ei olekkaan niin helppo nakki päästä tavoitteeseen kuin ehdin jo luulla. 2.4 kiloo pois jouluun mennessä, ei silti mahdoton saavuttaa kun jaksaa vaan yrittää. Juuri kyllä suklaata söin, mutta illan lenkki pitää sitte olla pitempi niin eiköhän se siinä tasapainotu :LOL:
Meilläkin on toi puntarijuttu, digitaalinen ei ole yhtään armollinen, mutta vanha manuaalinen näyttää jo alle tavoitepainon. Mun on vaan valitettavasti uskottava tota digitaalista :\|
 
Meillä pitäis hukata vanha digivaaka kun se näyttää 2kg vähemmän kun uus.. mul se pano laski taas 67.7 eli sen mukaan olis 2,7kg jouluun.. toi south beach oli aika houkutteleva, mut saako mistään ohjeita muuta kun tilaamalla kirjoja tms..
 
Kilopino on hiukan hiljentyny liekö saavutettu tavoitepaino vaiko hiipunu innostus laihdutukseen :( Mutta nyt vanhat sekä uudettervetuloa innolla mukaan :wave: . Yleensä maanantaisin siis ilmoittelemme mikä on painon suunta onko lähteny vaiko tullu takas painoo, samalla yritämme tsempata toisia parempiin saavutuksiin tai antaa kehuja niistä hyvistä tuloksista ;)
 

Yhteistyössä