KILOPINO vk.51

Jaahas minä näköjään taas ehtiin ensimmäisenä kilopinoa laittamaan pystyyn. Meidän joukko alkaa harventua, liekö luovuttajia joukossa. Ei anneta periksi näytetään kaikille että me teemme sen minkä olemme aikoneet, vaikka sillä kuuluisalla suomalaisella SISULLA!!!!! :kieh: Minäkin pidin lupaukseni eli miinusta on tullut -700. Tällä viikolla minä lupaan kuntoilla kovasti niin ensi viikolla vaaka näyttää myös miinusta. NYT likat otetaan loppukiri, tämä viikko laihdutetaan tosissaan ja vielä seuraavan viikon alku sitten voimme hyvillä mielin ottaa jonkun päivän rennosti ja palata takaisin ruotuun. Hyvää kinkun sulatus viikkoa meille kaikille laihduttajille :D
 
Heipä hei!!!!! Tänäänpä en mitannut painoa kun oli eilen kerhon joulujuhlat ja siellä tarjoilut :saint:

No mutta, ei se mitään, vähän vaan tuppas nestettä kertyy kun oli maha ihan turvoksissa vaikka ei paljon tullu päivän aikana syötyä.. Illalla meni sitten vähän karkkia ja suklaapatukka :saint:

Koko viikon paino kyllä pysy 65,8 eli se olis viime viikosta
-800g Hyvää vauhti edetään sinne jolun tavoitteeseen mikä oli 65!

Koskas se kinkku piti sulattaa? Ketuttaa vaan kun pitää olla joulu töissä! aatonaattona oon klo 21 asti, aattona menen 5.30 aamuun, samoin joulupäivänä :'(

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 11:46 SuSu79 kirjoitti:
Heipä hei!!!!! Tänäänpä en mitannut painoa kun oli eilen kerhon joulujuhlat ja siellä tarjoilut :saint:

No mutta, ei se mitään, vähän vaan tuppas nestettä kertyy kun oli maha ihan turvoksissa vaikka ei paljon tullu päivän aikana syötyä.. Illalla meni sitten vähän karkkia ja suklaapatukka :saint:

Koko viikon paino kyllä pysy 65,8 eli se olis viime viikosta
-800g Hyvää vauhti edetään sinne jolun tavoitteeseen mikä oli 65!

Koskas se kinkku piti sulattaa? Ketuttaa vaan kun pitää olla joulu töissä! aatonaattona oon klo 21 asti, aattona menen 5.30 aamuun, samoin joulupäivänä :'(
Tarkoitin ihan näitä meidän omia kinkkuja, mitä turhaan raahaamme mukana :D
 
Nyt meinaa tuntua että lenkkeily vimma on mennyt ohi on tässä kuussa ollu paljon kaikenlaista menoa ja mies aamusta iltaan töissä niin ei oikein ole ollut mahiksia mennäkkään käveleen ei aina viitsi naapurin tyttöjä vaivata kotimies hommilla on niillä muitakin menoja.Jos vaikka jollakin konstilla sitte joulun jälkeen sais virtaa siihen touhuun. Onneksi mies osti synttärilahjaksi mulle crosstrainerin niin sillä olen kyllä polkenut ja siinä kyllä hiki virtaa tosissaan. Kuulokkeet vaan korville ja samalla kuuntelee musiikkia niin aikakin kuluu kohtuu hyvin. Nyt vaan liikkumaan muutkin :wave:
 
viidenäiti
Enpäs kerennyt/muistanut käydä puntarilla maanantaina, enkä ole myöskään päässyt liikkumaan, muutenko tätä iänikuista hyötyliikuntaa, pää kolmantena jalkana joka paikassa. Suku tulee meille jouluksi niin tässä on yhtä ja toista touhuamista, ilmatkin ovat olleet kuin jostain toisesta maanosasta. Vettä sataa!!! Yleensä se tulee lumena täällä tähän aikaan...
Saapa nähdä olenko ensi viikolla vieläkin kiireisempi?? Mutta kun puntari pistokokeita olen tehnyt niin ihan hyvältä näyttää. Eikö sitä pitäiski ottaa välillä vähän kevyempiä viikkoja. Viime viikkoina on tullut suksittua niin paljon..

No katellaan ensi viikolla sitten...

Hauskaa joulun odotusta!
 

Yhteistyössä