KILOPINO VKO 6

Heeeiiiipssss!
Miten on viikko menny?
Täällä yksi joka sai viimeviikolla otettua itseään niskasta kiinni, edellisviikon -100grammaa tuloksen jälkeen. Ja nyt tää "tyttö" hymyilee kuin =) .
Viikon saldo: - 2000grammaa. Näyttää paljon paremmalta grammoina... :whistle:
Projektin vaiheet:
- paino 3.1. 90,4kg
- viisi vaihtelevaa viikkoa välissä, toisinaan epätoivoa, toisinaan taas kirkastumisen hetkiä. Kaikenkaikkiaan suht helppoa tähän asti. ja vielä toistaiseksi ilman liikuntaa. Tietty työssäni liikun paljon ja nostelen painavia taakkoja. Ensi viikolla kun mieheni tulee kotiin voin aloittaa jotain liikuntaharrastusta. Suunnitelmissa lenkit ja kuntosali. Saas nähdä kuinka käy.
- paino 7.2. 84,2kg
- Yhteensä siis viisi viikkoa ja -6,2kg
Olo on nyt =)
Tsemppiä kaikille!!!!
 
+-0 ei mitään tulosta... Tosin syy taitaa olla siinä että mahaparka lopetti toimintansa muutamat päivät sitten, muutoin saattais miinusta muutama sata grammaa ollakkin.
Katson huomenna uudestaan ja merkkailen sitten.
Alkaa ketuttaa tämä selkärangaton toimintani vaikka siis keskimäärin tää viikko meni hyvin!
 
tilda laiskana
Moi!

Mulla oli viikon saldo -1,0kg eli todella saan olla tyytyväinen!!! Saldoni siis... 1.1. 95 kg ja 7.2. 89 kg, eli 5 vkoa ja 6 kg. Olen tosi tyytyväinen! Perjantaina juhlistettiin minun siirtymistäni "uudelle kymmenelle" eli ostin Carte D´Orin jäätelöä (rasvaa vain max. 5%) ja tummaa suklaata, joita söin todella hyvällä omalla tunnolla ja ah, se olikin niin hyvää!!! Jäätelöä oli vielä himpun verran lauantaina, mutta söin sitä niin, että kiltisti laskin pisteet ja laitoin ylös... Eilen juteltiin yhden ystäväni kanssa, että voisimme alkaa käymään yhdessä lenkillä. Hänellä lenkkeily ei niinkään ole painonpudotusta, mutta terveydellisistä syistä (niinkuin tietenkin myös minulle, kun pudotan painoani, vaikuttaa se myös terveyteeni) ja minä sitten saisin siinä läähättää hänen mukanaan. Mutta olisi kiva saada kaveri, silloin tulisi lähdettyä kun toinen olisi vähän "potkimalla persuuksille"...

No, joka tapauksessa, hyvä viikko ja hyvin alkanut elämänmuutos (en puhu laihdutuksesta vaan elämänmuutoksesta, ehkä se niin pitäis paremmin!)

Tsemppiä kaikille!

Tsemppiä myös sinulle Susu, olet jo niin paljon saanut hienosti tiputettua painoa, että kyllä sä vielä saat itseäsi niskasta kiinni ja tsempin taas päälle!!!!

tilda
 
Minä täällä jälleen... kaksi viikkoa sitten painoni oli 64.9 mutta nyt 65.5 ja syykin on kyllä selvä. Kävin viikon lomareissun ja eihän sitä lomalla viitsi ajatella mitä syö, ei silti paha tuo nousu, mutta otetaanpa seuraavalle viikolle lasku suunta. Kuntokeskuskin on kasattu eli sillä vaan itseä "rääkkäämään" :D
 
viikon saldo -0,5kg, elikkä viime viikolla paino oli 85,0 nyt 84,5kg.
Tammikuun alussa 91,6kg, yhteensä pudotusta 7,1kg on sen verran "kevättä rinnassa" että matka jatkuu kohti kesää! TSEMPATAAN TOINEN TOISTAMME!!! :hug:
 
tiritomba
10.1.2005 85,9kg
17.1.2005 84,9kg
24.1.2005 84,5kg
31.1.2005 83,4kg
7.2.2005 82,8kg

ja olo on mitä mainioin, ei kiristä enää pöksyt päällä! Tästä pikkuhiljaa sipsutellaan (pienin siroin askelin...) kohti uusia kymmenlukuja. Painoin joskus parikymppisenä 73kg, olen 168cm pitkä. Silloin tunsin olevani mieletön norsu, mutta kuinkahan kevyeltä nyt tuntuiskaan jos (kun!) sinne asti edes selviäisin...

 
Nythän on niin että taas on ollut läski sitkeänä !!!! Sitä suostui poistumaan vaan n 100g verran viikossa. Itse mietin että olisko syynä menkat ja se että olen syönyt vähän Turkkareita joka päivä eli nestettä olis vähän jäänyt poistumatta. Tiedä häntä mutta projekti jatkuu !
 
Tervehdys!! Täällä pudotusta -500g, olen tyytyväinen, kun viime viikolla ei ollut pudonnut yhtään. Karkkilakko on pitänyt vieläkin ja tänä lauantaina pääsen tavoittelemaani päivämäärään, eli saan syödä vähän karkkia, sit seuraava päämäärä olis lakkoilla omaan synttäripäivään (maaliskuussa) asti. Uskon että pystyn siihenkin, kun nytkin on mennyt näin hyvin. Liikuntaa on tullut harrasteltua aivan liian vähän :ashamed: , eli saan olla tyytyväinen että paino tippuu ilman sitäkin, tietenkin tippuisi vielä enemmän, jos harrastaisi liikuntaa, nyt vaan ei oo jaksanu :/ .

Ei muuta kun jatketaan samaan malliin kevättä odotellessa!!! =)
 
Huhuu!

Mun tän viikon saldoksi tuli -2000g, mikä oli huimaa. Viime viikon plussa (+800g) kuittaantui pois. Ei enään turvotakaan, ja olo on ihan hyvä. Tuppaa tiettyyn aikaan kuukaudesta olemaan tuo + tulos.
Kokonaispudotus mulla on -9,2 kiloa ja painonvartijoissa käyn.
 
Tsemppiä teille muille!!
Mua ottaa päähän tämä mun huono itse kuri..Ealla viikolla lähti jopa 3,5 kiloa , mutta siihen se sitten on stopannut.. Välillä on lähtenyt kilo tai kaks, mutta nyt ollaan siinä samassa kun ensimmäisen viikon jälkeen...
:ashamed:
 
Ma-rie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 11:30 Maruska84 kirjoitti:
Tsemppiä teille muille!!
Mua ottaa päähän tämä mun huono itse kuri..Ealla viikolla lähti jopa 3,5 kiloa , mutta siihen se sitten on stopannut.. Välillä on lähtenyt kilo tai kaks, mutta nyt ollaan siinä samassa kun ensimmäisen viikon jälkeen...
:ashamed:
Tsemppiä myös sulle! Sinnikkäästi vaan eteenpäin, älä anna periksi! :)
 
Saako liittyä listalle? Mulle jäi pudotettavaa 9 kiloa. Paino nyt 63 kg ja raskautta edeltäneeseen painooni (54 kg) olisi tarkoitus päästä :) Pituutta mulla on 160 cm.

Tavoite ei tunnu läheskään niin mahdottomalta, kun saa tsemppiä teidän muiden painonpudotuksista...

Ja tietenkin kesään mennessä soisin näiden kilojen karisseen :) Raportoinkin sitten ensi viikolla mihin suuntaan paino on mennyt. Toivottavasti alaspäin :whistle:
 
Kärpästutka
Mulla on tippunut vaan 300 g...HÖ! :eek: :(
oisin odottanut enempää et ois tippunu....paitsi et joo...su tuli mässättyy hampurilaisen,ranskikset,cokisen ja popparii ku oltiin Disney on ice show:ssa...eli ihmekkös tuo...

Mä en tajuu...kävin salin vaa'alla,sellasella ku terkkareil oli aikoinaan ,sellanen mis mis ylhäällä heiluu se taulukko-osa ja sun pitää ite siirtää nappulaa et se menee tasapainoon(hyvin selitetty)se kuitenkin näytti mulle et mun paino olis 70,4 kg,eli sen mukaan mun paino oiskin pudonnut taas sen 900 g...

Kumpaanhan vaakaan mun nyt pitäs uskoo...työpaikan lääkevaakaan vai salin antiikkivaakaan...tai ehkä mä uskon mun omaa vaakaa,se näyttää lukemaksi 66 kg :D

 
merika
heips.
munkin projekti alkoi 6viikkoo sitten. silloin kiloja oli 92,6kg ja nyt kiloja on 87,1 kg et on siitä sellanen 5kg tipahtanut. ja vyötäröltä ainakin 3cm.

kannattaa mitata mittanauhalla - siinä näkee tuloksia hyvin. miinusta tässä laihtumisessa on et housut tippuu - mulla lähtee takapuoli ja reidet ekaks. maha ja jenkkakahvat yrittää pysyy viimeiseen saakka.

imetän tyttöä 9kk, joten rinnat on viel isot kun ne yleensä ekaks lähtee. mut olo9 on pirtee ja energinen. kaikki n.20kg on lähtenyt jotka tuli tytön mukana eli 9kk sitten painoin melkein 110kg ja se oli jo paljon se toki pikku prinsessani painoi syntyessään melkein 5kg.

mut kilot on tullut ennen häntä enkä voi niistä häntä syyttää. nyt kun touhuun tytön kanssa liikuntaa ainakin piisaa.

Tsemppiä kaikille pinolaisille! :heart:
 
Heippa kaikille näin viikon puoli välissä. Maha on heittäny toimimasta! Apua! Onko jollain selitystä siihen et miksi sellaista tapahtuu? Vaik onhan se aika nolo aihe.... :x
Paino ei ole pudonnu elikkäs 80kg tienoilla pyörii mut vaatteita kävin katselemassa ja pienempää saisin ostaa mut en vielä tohi. Katsotaan sitten kesäkledjut uusiksi! :D Jos sais vaikka läheiset sit yllätettyä.....
Eipähän ainakaan ole tullu lisää kiloja vaikka viikonvaihde meni syntymäpäiviä viettäessä, itseasiassa niitä oli neljät. Nyt ei vain toi maha toimi, aivan kuin se protestoisi yhtäkkistä sokeriannosta jonka viikonloppuna sai! Kuka tietää ei se sisällä ikuisesti pysy! eihän....
 
no pikkasen oon taas myöhässä mut nyt sit sain sunnuntaina nimpparilahjaksi vaa´an ja maanantai aamun paino oli 81.4

eli mulla pituutta 168,5
ja painoa on tuo 81.4

näillä sivuilla oon roikkunu syksystä asti jos nyt sais tuulta purjeisiin....
jos nyt ensiks näkisi tuon 75 kg rajapyykin.... olisin siihenkin jo todella tyytyväinen....

tsemppiä tsemppiä... kyllä se rasva palaa jos sen haluaa palavan... toisinaan multakin puuttuu kannustus ja repeeminen tapahtuu tosi helpolla....
 
aloittelija
2 viikkoa olisi takana.lähtöpaino oli 80kg ja eilen vaaka näytti 76,2.eli tyytyväinen olen tällä hetkellä.käyn punnitsemassa vain kerran viikossa kaverilla kun en itse omista vaakaa.enkä tiedä viittinkö edes hankkia :) pituutta mulla on 170cm.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2005 klo 22:07 Vilipi kirjoitti:
Heippa kaikille näin viikon puoli välissä. Maha on heittäny toimimasta! Apua! Onko jollain selitystä siihen et miksi sellaista tapahtuu? Vaik onhan se aika nolo aihe.... :x
Paino ei ole pudonnu elikkäs 80kg tienoilla pyörii mut vaatteita kävin katselemassa ja pienempää saisin ostaa mut en vielä tohi. Katsotaan sitten kesäkledjut uusiksi! :D Jos sais vaikka läheiset sit yllätettyä.....
Eipähän ainakaan ole tullu lisää kiloja vaikka viikonvaihde meni syntymäpäiviä viettäessä, itseasiassa niitä oli neljät. Nyt ei vain toi maha toimi, aivan kuin se protestoisi yhtäkkistä sokeriannosta jonka viikonloppuna sai! Kuka tietää ei se sisällä ikuisesti pysy! eihän....
Mulla vähän niinkun samoja oireita!!!! Kaippa se on kaivettava tuo levolac pullo piiloista... Nostaa painoa pirusti kun kaikki syöty roikkuu mukana :LOL: Eilisestä mun paino oli noussu 2kg!
 

Yhteistyössä