KiloStop

Onko joku kokeillut? Tepsiikö? Olen aikonut ja aikonut ostaa tuota, mutta onpa vain jäänyt. Tsemppiä kaikille laihduttajille. Mun pitäis saada n. 20 kg pois, huh huh. Aivan hirvittää koko urakka. Mut jotenki ei vaan saa taas itteään niskasta kiinni.
 
ikuinen laihduttaja
olen myös aikonut ostaa tuota kilostoppia... mutta jotenki se vaan on jäänyt.... :headwall:
mulla myös ainakin 20kg laihdutettavaa...
nyt me kummatkin lähdetään kauppaan ostamaan kilostoppia ja tullaan sitten kertomaan tehoaako... :D
 
Miksi te sitä KiloStoppia haluaisitte ostaa? Siis ihan mielenkiinnosta kysyn.. Mitä kuvittelette, että tapahtuu jos syötte "hiilihudraattisieppareita"?

Mulla tämä aihe kiinnostaa sen vuoksi, kun itse rajoitan hiilareiden saantia ja koen sen olevan ihan OK ja helppoa. Sitä mietiskelen, että mitä tuolla hiilaristopilla sitten voidaan saada aikaiseksi.

Kertokaa sit kokemukset, jos kokeilette =)
 
ostin 3 päivää sitten. en ole kyllä käyny puntarilla missään vaiheessa mutta kokeilen ainakin! onhan niitä siinä laatikossa kuitenkin se 80 taplettia ja max määrä per päivä on 4. joten ei minusta ole se 21 euroa kovin paljon... =)
 
Menee hermot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2006 klo 01:31 jeme kirjoitti:
ostin 3 päivää sitten. en ole kyllä käyny puntarilla missään vaiheessa mutta kokeilen ainakin! onhan niitä siinä laatikossa kuitenkin se 80 taplettia ja max määrä per päivä on 4. joten ei minusta ole se 21 euroa kovin paljon... =)
Onhan se nyt aika paljon jos eivät tehoa oli siinä paketissa sitten kuinka paljon hyvänsä. Heh!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2006 klo 01:31 jeme kirjoitti:
ostin 3 päivää sitten. en ole kyllä käyny puntarilla missään vaiheessa mutta kokeilen ainakin! onhan niitä siinä laatikossa kuitenkin se 80 taplettia ja max määrä per päivä on 4. joten ei minusta ole se 21 euroa kovin paljon... =)
Et kehtais kirjottaa siitä käyttöohjeesta jotain "briiffausta", että mitä se tuote lupaa ja miten se vaikuttaa jne. Kiinnostais...
 
Läskit veks
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2006 klo 01:31 jeme kirjoitti:
ostin 3 päivää sitten. en ole kyllä käyny puntarilla missään vaiheessa mutta kokeilen ainakin! onhan niitä siinä laatikossa kuitenkin se 80 taplettia ja max määrä per päivä on 4. joten ei minusta ole se 21 euroa kovin paljon... =)
Kallista on jos ei mitään tuloksia tule! :headwall:
Paljon tehokkaampaa olis ostaa vaikka kuntosalikortti ja hikoilla kilot pois..Kiinteytyisit samalla!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2006 klo 16:51 Läskit veks kirjoitti:
Kallista on jos ei mitään tuloksia tule! :headwall:
Minä kyllä käyttäisin jo lausetta "kun tuloksia ei tule"... mutta tietty jokainen saa kokeilla ne napit jotka haluaa. Voihan niillä olla jotain plasebo-vaikutuksia...
 
eiköhän noita luontaisia tabuja pidä syödä useita paketteja ennenkuin mitään tapahtuu..kaveri laihdutti jollain luontaistuotekaupan valmisteella, mutta älkää kysykö millä, ja hän söi kyllä niitä pitkään,eli kalliiksi tuleevat!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 08:19 nirzu kirjoitti:
:flower:
onnittelut jos joku onnistuu..
alan olla itte ehkä liian vanha uskomaan noihin...
jos niissä olis tehoa niin miks ylipainosia on niin paljon...ihmettelen suuresti :/
No minäkin täällä odottelen kieli pitkällä kilostoppareiden tuloksia =) Ei oo kukkaan tullu kertoon!
 
Olen kuullut positiivista palautetta ja meinaan kokeilla.. ostan tällä viikolla ja tulen kertomaan jos toimivat!!

Tutun tuttu oli laihduttanu jo 15kg.. sillai et pisti ruokavalion kuntoon, lisäs liikuntaa ja otti 4 kilostoppilleriä päivässä.

Mikään ei ihmeitä tee, mut meinasin tehdä samoin.. syön nyt jo terveellisesti ja kun kilostopin ansiosta hiilarimäärä pienee ilman et ruokaa tarvii vähentää.. kaalikeittodietit on kidutusta tuohon verrattuna.
 
ikuisesti pyöreä
Nyt täytyy kyllä sanoa ettei minun kohdallani Kilo Stopeista ollut minkään näköistä hyötyä...Aloitin painoa pudottelemaan heti joulun jälkeen. Samalla kun popsin Kilo Stoppeja maksimi annostuksen päivässä, aloitin kuntoilun "tosissani" ja ruokavaliota on karsittu rutkasti...Mitään vaikutusta en ole vielä huomannut vaikka paketillisen söinkin. Uutta en sitten viitsinyt enää hakea... :(
 
aami
Kyselin itse KiloStoppia luontaistuotekaupasta, ja se oli sattumoisin kovan kysynnän vuoksi loppu meidän pienen paikkakunnan kaupasta. Täti suositteli mulle kromia, ja sanoi, että se on täysin verrattavissa. KiloStop sisältää siis oikeastaan vain kromia jolla on mitää merkitystä. Tätä mieltä oli meidän kaupan täti. Hän sanoi, että muuta vaikutusta KiloStopilla ei ole edes tarkoitus olla kuin että se vähentää nälän tunnetta ja makeanhimoa, ja tämän siin tuotteessa tekee kromi. En tiedä pitääkö paikkansa, mutta täti ei itsekkään pitänyt tuotetta kovin häävinä. Kromi ajaa kuulemma saman asian, Ruotsissa tätä kuulemma myydään täysin kromina!!

Sen sijaa Tonalinia voin suositella kaikille. SE TEHOAA OIKEESTI!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 20:49 Vieras kirjoitti:
Järkkäät perus ruokavalion millä tyydytät nälkäsi ja liiku kun jaksat + syö kilo-stoppareita niin laihdut 10kg/kuukausi.
Jos järkkäät perusruokavalion millä tyydytät(!) nälän ja liikut kun jaksat, niin ei siihen enää lisäksi mitään stoppereita tai tonalineja tarvita..

Pointti on nimenomaan tuossa nälän tyydyttämisessä. Ei siinä, että vetää itsensä 5 krt päivässä ähkyyn! Nälkä ei saa olla, mutta ei sitä tartte olla tyrmässäkään. Näinhän sitä pohditaan tuolla uudessa uljaassa painonhallintaohjelmassakin.
 
olen reilun viikon ottanut 4 tabua per pvä. Aluksi turvotti ja tuli kilo lisää, ja sit yhtäkkiä kaks kiloo putos. Eli kilon verran ainakin jo viikon kokeilun jälkeen! Ei ole nälkä ollenkaan, ja vatsa kadonnut...Suosittelen.
 

Yhteistyössä