Kilpirauhasen liikatoiminta

Minulla todettiin kilpirauhasen liikatoiminta vuonna 2000 ja söin lääkkeitä vuoteen 2009 sitten sain tarpeeksi pillereistä ja nykyään syön luontaistuote lääkettä kilpirauhasen liikatoimintaan ja vointi on erin omainen :D ja paljon terveellisempi vaihto ehto niille myrkyille ja erityisesti jos on raskaana
 
vanhan listan nostoa... :)

oletteko ajatelleet mistä vajaa- tai liikatoiminta johtuu.
en sitä sano että helppohan se on lähteä lääkäriin testattavaksi ja ottamaan nappia ottaan. (kyllä vihaan pillereitä/nappeja/lääkkeitä:whistle:)

vaikka asiaan voi löytää myös kotona syyn; ruoka-aineallergiat
tietysti on nämä erikoisemmat; metabolinen oireyhtymä (kotioloissa hoidettavissa myös) sekä Hashimoton tauti< vajaatoiminta joka juontuu taas gluteenipitoisten viljojen allergiaan
 
voiko kilpirauhasen liikatoimintaan kuolla? mitä muita sairauksia ne aiheuttaa?
mitkä ovat ennustukset kun oireet ovat kestäneet pari-kolme kuukautta ennenkuin
lääkäri on alkanut tutkimaan asiaa. olen syönyt tyrazolia 5-6kk:tta, ja minulla oli
välissä arvot kohillaan. nyt kuitenkin lähtenyt laskuun, kun taas aiemmin toinen
oli alhaalla, ja toinen korkealla. oireet ovat hirveän tuntuiset. ahdistaa, ääni käheenä
vilun väristyksiä, muisti katkoksia, epämiellyttävä olo, ja satunnaisia lämpöilyjä.
onko muilla ollut samanlaisia oireita kuin mulla? olisi todella hienoa jos joku osaisi
vastata kysymyksiini.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä