kilpirauhasen vajaatoiminta, lämpöjen mittaus

Mittaileeko kukaan aamulämpöjä jolla kilppariongelmia?
Nouseeko lämmöt vai pysyvätkö matalina/pomppivat?

Mulla aamulämmöt yleensä 35,5-35,8 ja eipä ne siitä oikein nouse. Liekö ees ovuloin, jos johtuu siitä.. Haluis vaan uskoa kropan toimintaan.
 
Mulla on vajis. Oon nyt yhden kierron mittallut lämpöjä, mutta mittaan kainalosta joten ei ole niin tarkka. Lisäksi oon sairastellut joten lämmöt on senkin takia välillä korkeammmat. Mutta sanoisin että mulla vaihtelee aika paljon. 35.8-36.7 välillä oon saanut tuloksia. Oviksen aikana oli korkeet.. mut nyt taas ennen menkkoja laskussa.
 
Mulla on kans vajis, mutta lääkityksen myötä olo ja veriarvot kunnossa. Mun aamulämmöt on ennen ovista 36.1-36.3 ja oviksen jälkeen 36.5-36.8. Laitan lämmöt ylös fertilityfriendiin niin näkee käyrän hyvin.

Jos kehon lämpö jää alle 36 jatkuvasti niin kehon lämmön (ja ihan yleisesti energian) tuotossa on ongelmia, joille kannattaa jotain tehdä. Lääkärithän ei pidä näitä lämpötiloja useinkaan ongelmina, mutta itse ainakin kokemuksesta tiedän, että jos kehon lämpö on alhainen niin kyllä energiataso on myös ihan yhtä alhaalla.
 

Yhteistyössä