KILPIRAUHASENN VAJAATOIMINTA

  • Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti
Mä en oikeasti osaa sanoa mitkä mulla pitäisi olla oireita. Eilen tuli viikko kun olen syönyt thyroxinia ja odottelen tässä, että mitä tapahtuu. Jos vaikka sitten olon parannuttua tietäisi mitkä oli niitä oireita :whistle: Painon toivon laskevan lääkityksen myötä.

Mulla siis huomattiin kilpirauhasarvoissa häikkää syöpätautienpolin kontrolleissa.
 
jutila
Noooh väsymys,keskittymiskyvyn puute,tasapaino ja näköhäiriöt,masennus,unettomuus,ajatuskatkot,puhe takeltelee,painonnousu,nivelkivut..riittääkö aluksi: )?Tosin noi kaikki sillon kun olin todella vajaalla..
 
Väsymys, lisääntynyt unen tarve, palelu, painonnousu, kuiva iho,ummetus, kuiva ohut tukka, hiustenlähtö, hidas sydämen syke, käheys, äänen madaltuminen naisilla, kuukautishäiriöt (runsaat kuukautiset, pitkät välit, kuukautisten poisjääminen), ajatuksen hitaus, masentuneisuus
Turvotus, silmien ympärillä, jalat, kädet
Lapsilla: Kasvun hidastuminen!
 
mä oon itellä alkanu epäilee tuota...pitäs kai verikokeisiin mennä, mut ärsyttää soitella omalle hoitajalle kun oon joutunu sinne tässä lähiaikoina monesti soittaa ja se aina kuulostaa niin hommaansa kettuuntuneelle :whistle:
Kai se vaan on pakko kohtapuoliin, mulla täsmää nuo melkein jokanen oire mitkä Eeyore laittoi tuohon ja lisäks ainakin nivelkipuja sormissa aika paljon :/
 

Yhteistyössä