Kim Kardashianin perse on järkyttävä. Miksi sitä usein kehutaan?

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
"löllö"
Onhan tuo aika epäsuhtainen. Itse en tykkäisi noin leveästä takapuolesta. LIsäksi Kim on näköjään aika löysässä kunnossa, jos tuo peppu olisi edes lihaksikkaampi, niin ei ehkä olisi niin paha.
 
"Minda"
On olemassa muutakin tuo perse ja mallia lauta. Mä en tykkää kummastakaan. Tuo perse on liian iso enkä ikinä haluaisi tuollaista, mutta en pidä lautaperseestäkään. Kyllä muotoja pitää olla, mutta rajansa kaikella.
 
[QUOTE="Minda";25730426]On olemassa muutakin tuo perse ja mallia lauta. Mä en tykkää kummastakaan. Tuo perse on liian iso enkä ikinä haluaisi tuollaista, mutta en pidä lautaperseestäkään. Kyllä muotoja pitää olla, mutta rajansa kaikella.[/QUOTE]
asia mitä haet on kohtuus, jota täällä palstalla harva tietää. :D
 
lol
[QUOTE="dilemma";25730534]Mutta onko toi Kardashianin perse siis treenattu vai onko se muuten vaan tommonen hehtaariahteri?[/QUOTE]

Implantit; tuskin niitä hirveenä voi treenata :D
 
Hehtaariahteri
[QUOTE="dilemma";25730534]Mutta onko toi Kardashianin perse siis treenattu vai onko se muuten vaan tommonen hehtaariahteri?[/QUOTE]

Valitettava tosiasia on, että mun luomuperse voittaa kyllä tuonkin ^^
 
"..."
No hohhoijaa. Minusta on vain hyvä, että erilaisiakin kauneusihanteita mahtuu maailmaan. Minulla on koko ikäni ollut hoikassa varressa muhkea "ghettobooty" ja aina sitä on saanut hävetä. Tulee mukava fiilis, kun Kim Kardashianin ja Nicki Minajin tyylisiä takapuolia sanotaan seksikkäiksi. Ja ne ovat sentään paaaaljon isommat kuin minulla.

Jotenkin tyhmää sitten, että jos jotain erilaistakin kehutaan niin reaktio on joillakin HYI YÖK EI IKINÄ, JÄRKYTTÄVÄÄ, SIIS APUA, MITEN JOKU VOI KEHUA TUOLLAISTA... plääh.

Enemmän minua huvitti, kun Pippa Middletonin olematonta pikku takamusta sanottiin muhkeaksi :D
 
NtiL
No en mäkään epäile yhtään ettäkö kiimainen mies näkisi tuossa pehvassa mitään vikaa... mutta siis. Taitais monelle naiselle tulla pitkä itku jos joka kerta pitäisi kamppailla tuon perseen kanssa kun ei se mahdu mihinkään perusvaatteeseen hyvin. Kiva kuvissa, ei kiitos itselle.
Kiitos tästä! Päiväni on pelastettu! Nauroin katketakseni ja kyllä teki hyvää.. "kamppailla tuon perseen kanssa.." Ai hitto, ihan samaa mieltä.
 

Yhteistyössä