Kinkku, tonnikala, salami ja ananas,

"vieras"
Mä en ymmärrä sitä, että pizzaan laitetaan monia eri lihoja, vaikka tiedän, että varsinkin miehet näin tekee. Mutta mun lemppari pizza onkin margherita tai joku kasvis.
 
Määä
[QUOTE="vieras";28203131]Mä en ymmärrä sitä, että pizzaan laitetaan monia eri lihoja, vaikka tiedän, että varsinkin miehet näin tekee. Mutta mun lemppari pizza onkin margherita tai joku kasvis.[/QUOTE]
näinpä. Mä ymmärrän vielä, että kinkun tai jauhelihan kaveriksi joku salamisiivu, mutta että siihen vielä kala! Eihän siellä enää mikään maku erotu.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28203131]Mä en ymmärrä sitä, että pizzaan laitetaan monia eri lihoja, vaikka tiedän, että varsinkin miehet näin tekee. Mutta mun lemppari pizza onkin margherita tai joku kasvis.[/QUOTE]

samoilla linjoilla
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28203155:
näinpä. Mä ymmärrän vielä, että kinkun tai jauhelihan kaveriksi joku salamisiivu, mutta että siihen vielä kala! Eihän siellä enää mikään maku erotu.
Vittu ruokaa syyään että kasvaa ja jaksaa! Mahdollisimman paljo proteiinia ja energiaa sopivasa suhteesa pittää olla että työmieski jaksaa töitä tehä.

Hintelät pukumiehet salakkuineen voi kiskua sitä pelekkää rieskaa tommaattikastikkeella.
 
Meehä muualle kitisemään, kiitos :xmas:

[QUOTE="vieras";28207799]Vittu ruokaa syyään että kasvaa ja jaksaa! Mahdollisimman paljo proteiinia ja energiaa sopivasa suhteesa pittää olla että työmieski jaksaa töitä tehä.

Hintelät pukumiehet salakkuineen voi kiskua sitä pelekkää rieskaa tommaattikastikkeella.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä