Kipeitä supistuksia öisin???

Heips, kyselisin nyt onko muilla ollut samaa. Mulla siis on nyt 4 päivää laskettuun. Eli ei siis kauaa enää.. :whistle:

Mutta oon nyt siis kahtena yönä ollu ihan varma et nyt se synnytys lähtee käyntiin. Heränny molempina öinä siinä kolmen aikaan aika kipeisiin supistuksiin. Kuitenkin semmosia et pärjää viä kotona, mut aika lailla just ja just..supistuksia kestää pitkälle aamuun jolloin tulee myös limatulppaa, mutta päivää kohden sitten taas laantuu ja näin päivisin vaan jomottelee selkää ja alavatsaa eikä oo mitään vuotoja..

Kauankohan tämmöstäkin voi pahimmillaan kestää :O oon jo ihan väsyny ku päivisn ei tuu uni ja öisin ei saa nukuttua. Veikkaan et ens yönä taas samaa supistelua ja valvomista. Oon vaan kuullu et harjotussupistusten ei kuuluis sattua, mut kyl nää vaan sattuu :D vai tarkottaako se et jos ollaan aikasemmassa vaiheessa kun ei olis viä toivottavaa että syntyis ettei sais olla kipeitä koska voi avata paikkoja. Nythän se siis ois vaan toivottavaa tietenkin :D

Huomena on neuvola jossa voin pyytää lääkäriä kattoon onko paikat miten auennu, luulis et näillä supistuksilla ois jo jonkin verran.. (viikko sitten oli auki yhelle sormelle ja kanavaa 2cm jäljellä). Ottaa vaan päähän valvoo ns. turhan takia. Ei auta suihku ku siks hetkeks ku oon suihkun alla, mut heti ku pois niin kivut tulee takas, ja 1g panadolia oon ottanu, ei auta ei...Ja on inhottavaa olla yö epätietosuudessa et josko nää pahenis vai ei..kun ei halua tehä turhaa reissua sairaalaan ku taksilla joutuu menee :D ja tääl lähetetään aika nopsaan kotiin jos ei oo viä ihan h-hetki käsillä..huhhu..kai se on vaan pakko jaksaa....onneks vauva liikkuu ihan normaalisti ettei siitä huolta :heart::heart:
 
Joillakuilla noita on, esimerkiksi mulla oli useampana yönä ennen synnytystä tai oikeastaan ennen kumpaakin synnytystä. Eli veikkaan, että kyllä se synnytyskin sulla on lähellä! Mulla oli esikoisen kans juuri sellaista, että valvoin parina yönä, tuli limatulppaakin, ja sitten menivät vedet. Mun tapauksessa synnytys ei sittenkään käynnistynyt, vaan vietin vielä kaksi yötä sairaalassa, toisen yön supisteli sitten jo kunnolla. Toinen lapsi varoitteli myös muutamana yönä ja sitten synnytys käynnistyi itsekseen supisteluilla, jotka alkoivat illalla eivätkä loppuneetkaan yöllä/ aamulla. Muistan, että useana iltana mietin, että josko nyt, ja valvoin tunteja supistusten kanssa. Mutta kyllä ne kipeämmät supistukset jotain varmasti tekevätkin jo!
Tsemppiä! Ties vaikka vauva päättäisi ihan syntyäkin ensi yönä, pidän peukkuja :)
 

Yhteistyössä