Kipu nivusissa kun kävelee?

Mistäs voi johtua... Oon raskaana rv 37+6 ja mulla on tässä jo jonki aikaa ollu silleen pikkasen nivuset kipeenä, kun esim nousen sängystä ylös jne.
Nyt äsken olin kävelyllä ja kävelin aika reipasta vauhtia mutta en nyt mitenkään pitkästi (ehkä puoli tuntia, ja yleensä kävelen kauemmin) niin rupes yhtäkkiä sattumaan aika kovasti nivusiin niinkun ois joku kramppi tai suonenveto tai mikskä sitä nyt sanois... Ja se jatku koko loppulenkin ajan, helpotti vähän kun pysähty mutta sitten rupes aina sattumaan kovemmin kun käveli.

Nyt sit kun pääsin kotiin niin jos vaan oon paikallani, ei satu, mutta kyykkyyn meneminen on kauheen vaikeeta ja hyvä ku sain sukkiakaan jalasta kun nivusiin sattuu.. Ja kun menin kyykkyyn niin tuntu niinkun joku ois samalla työntäny jotain aika terävää tuonne "sisälle"..

Mistäs tämmöne voi johtua?
 
Vanha koulukaveri!! :)
Emmä viitti täällä nimee sanoo. Mutta siis.. Ammattilukion luokalla oltiin, vaihoin sitte sieltä pois ja taisit sääki vaihtaa. Taidampa olla ainut siltä luokalta jolla jo vauva on:D Tuleeko mieleen? :)
Nii ja onhan sullakin kohta? Miten sun raskaus on nyt menny?
Ihan jostain vanhasta keskustelusta, mikä joskus on osunu silmään nii tajusin että olit sinä. :)
 
Emmä viitti täällä nimee sanoo. Mutta siis.. Ammattilukion luokalla oltiin, vaihoin sitte sieltä pois ja taisit sääki vaihtaa. Taidampa olla ainut siltä luokalta jolla jo vauva on:D Tuleeko mieleen? :)
Nii ja onhan sullakin kohta? Miten sun raskaus on nyt menny?
Ihan jostain vanhasta keskustelusta, mikä joskus on osunu silmään nii tajusin että olit sinä. :)
Jahaaaa :) Alkaa sitte N-kirjaimella?
Ihan hyvin on menny... Alkaa vaan vähän jo kyllästyttää ootteleminen :D
 
"vieras"
Eikös nuo ole niitä lantion löystymisestä johtuvia juttuja.
Sulla ilmeisesti hyvä lihaksisto kun nyt vasta kipuja.

Lekuri sanoi et parhaiten auttaa ku lopettaa sen liikkeen tekemisen mikä kivun aiheuttaa,et helpommin sanottu ku tehty:D
 
Vanha koulukaveri!! :)
Juujuu:D Muaki kyllästytti tuossa vaiheessa. meillä pikkunen synty rv 39+4. Ja nyt on jo kohta 7kk vanha. Hassua ku aika menee niin nopeesti!
Onko teillä tiedossa et kumpi on tulossa?
 

Yhteistyössä