Kirja galluppia pitkasta aikaa - mika kirja meneillaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kettunen & Ihalainen: Turvaverkko vai trampoliini - sosiaaliturvan mahdollisuudet. Nimestään huolimatta tai juuri sen vuoksi aika tylsä kirja, eli en voi suositella :D

Muuta en ehdikään lukea kuin tuota ammattikirjallisuutta. Ehkä kesällä sitten vähän keveämpääkin taas =)
Mun taas on opintojen lisäksi pakko saada lukea kevyempääkin kirjallisuutta. :)
 
Non compos mentis
Luen uusiksi kaikkia Sherlock Holmes -tarinoita, jotka sir Arthur Conan Doyle on kirjoittanut. Tai siis, dr. Watson. :p
Mulla sellainen kokoomateos, jossa ne kaikki. Suosittelen lämpimästi!
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Khaled Hosseini: Leijapoika - sain sen just luettua, hieno, paikoin aika rankkakin kirja; kertoo Afganistanista ja Talebaneista

Donna Tartt. Jumalat juhlivat öisin - alotettu just, en tiedä vielä tykkäänkö :)
Mä luin just Khaled Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa.

 
iu- kirjautumatta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja iu-:
Just nyt ei ole työn alla mitään, mut viimeksi luin Claire Castillonin 'Äidin pikku pyövelin'. Aika rankka oli...
Mistä kertoo?
Vaikeista, oudoista, osin sairaistakin äiti-tytär -suhteista. Osa novelleista oli hyvinkin puistattavia...


Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Donna Tartt. Jumalat juhlivat öisin - alotettu just, en tiedä vielä tykkäänkö :)
Minä tykkäsin tosi kovasti, vaikka aika outo tarina oli tämäkin. Tosin lukemisesta on jo aikaa, en tiedä vieläkö puraisisi samoin.


Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna Karenina on kesken. huh.
Tämä oli kyllä paikoitellen tosi raskas, mutta jäi silti hyvällä tavalla mieleen.
Anna Karenina oli mulle kyllä sellainen pakkopulla ettei toista (ellei mukaan lueta Volter Kilven 'Alastalon salissa', joka oli vielä puuduttavampi...) Mutta tiedän monia, joista Anna K. on aivan ihana - makuja on niin monia :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Olen aloittamassa Sofi Oksasen kirjaa Puhdistus.
Se oli kyllä todella hyvä. Ja oikein ihmetytti sen jälkeen, miten huonosti Viron lähihistoriaa tunsi. Eikö sitä oikeasti käsitelty koulussa, vai nukuinko mä just ne tunnit? :eek: (Matikantuntien lisäksi :snotty: )
Hauska kuulla, että on mielenkiintoinen lukukokemus odotettavissa :)


 
Seija Vilén - Mangopuun alla

Vasta tein kirjastoon varauksen Carl Honorén Slow - Elä hitaammin kirjalle. Yleensä en juuri elämäntapaoppaita lue, mutta luinEvitalehdestä hitaasta elämäntavasta ja taisin koukuttua.

Tiilikaisen Punainen Mekko pitäisi jossain vaiheessa lukea.
 
Stieg Larssonin Pilvilinna joka romahti. Viikon loman aikana ehdin lukea kestosuosikkini Sidney Sheldonin yhden kirjan (jonka nimen unohdin tietysti JUST nyt), Larssonin 2. osan Tyttö joka leikki tulella, sekä Mari Jungstedin Kesän kylmyydessä. Kaikkia näitä voin suositella, ja uskoisin, että myös tätä parhaillaan luettavaa teosta
 

Yhteistyössä