kirja vinkkejä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hansu
Suosittelen Liza Marklundia, Anne Holtia tai Patricia Cornwellia jos kaipaat jännitystä, tosi mahtavia kirjoja ovat kirjoittaneet. Useimmissa selvitellään murhaa/murhia. Sit tuo Liza Marklund on myös kirjoittanut Mia Eriksson sarjaa, esim. Uhatut. Kannattaa tutustua näihin jos kuulostaa mielenkiintoiselta.
 
vierailija
Vauva av:n ketjusta lainattu kirjavinkki.
Luin jälkimmäisen (Nimeni on Agneta) kirjan pokkarina ruotsin kielellä.
——————————————-
Tässä pari kirjavinkkiä
Laura Suomela: Tulppaanitoiveunia
Laura Suomelan Tulppaanitoiveunia on kotimaisen viihdesarjan aloitus, jossa nelikymppinen Helena huomaa, että elämään on saatava iloa, merkitystä ja KUKKIA!
Helena löytää vanhan unelmiensa aarrekartan ja järkyttyy. Hänen elämänsä junnaa paikallaan, eikä unelmien toteutumisesta ole tietoakaan. Perhearki, työ ja ikääntyvä äiti ovat vieneet Helenan voimat niin, ettei hän muista, mitä itse haluaa. Helena tekee lupauksen: Ennen kuin kevään viimeinen tulppaani on kukkinut, unelmat on toteutettu.
Emma Hamburg: Je m'appelle Agneta
Je m'appelle Agneta on feelgood-romaani itsensä löytämisestä - siitä, että elämä on lyhyt ja joskus pitää saada tanssia pöydällä.Agneta on 49-vuotias ja tuntee itsensä näkymättömäksi. Kotoa muuttaneet lapset ovat yhteydessä vain kun tarvitsevat rahaa, työkaverit eivät edes näe häntä. Agnetan mies Magnus bongaa lintuja ja ui pitkiä matkoja. Hänen mielestään ruumis on temppeli, eikä temppeli tarvitse punaviiniä tai juustoja. Kun Agneta huomaa lehdessä ilmoituksen, jossa haetaan ruotsinkielistä apulaista Ranskaan, hän lähtee matkaan kaikkien (myös itsensä) yllätykseksi.
 
9MM
Hmm itse en oo viellä kerennyt lainaamaan mut kerrankin hesari nosti kirjailian jost tuli hyvä fiilis ni siksi voisin lukaista sen frida isberg merkintä. Sit vaik noituri saaga oli mieluinen andrei sapowski. Sit päiväpartio/yöpartia o saagat. Tai sarah j maase throne of glass. Mä monesti meen kirjastoon niin et kiertelen ja jos tulee tunne et toi on hyvä ni otan sen toki katon onko se kirja sarja ni sit otan sarjan ekan kirjan. Ainiin tykkäsin vareksistakin
 

Yhteistyössä