Kirjasuosituksia :)

Laitetaanko pinoa hyvistä kirjoista, joita suosittelisit muillekkin luettavaksi :) ?

Lars Keplerin Hypnotisoija (paras lukemani kirja lähiaikoina), Paganin ja paholainen ja uusin Tulitodistaja. Ensimmäinen ja viimeinen olivat tosi hyviä, luin hetkessä.

Anna-Leena Härkösen Loppuunkäsitelty (kertoo läheisen itsemurhasta) oli todella liikuttava.

Lapsille luin juuri Katoamisleikin, kirjoittaja UllaMari Kellomäki.
 
Oletko lukenut Kingin Kalpea Aavistus-kirjan? Mulla on vuosia siitä, kun olen tuon lukenut ja vieläkin kun muistelen, niin tulee mullan maku suuhun, kun mietin joitain ihan hirveitä kohtauksia : /
 
ainakin nämä
Virpi Hämeen-Anttilan Alastonkuvia oli koskettava, romanttinen ja syvämietteinenkin. Suosittelen! Jos yhtään kiinnostaa tutustua fantasiakirjallisuuteen niin hyvä kirja on Johanna Sinisalon Ennen päivänlaskua ei voi. En ollut yhtään lukenut fantasiaa, kun luin tuon eikä yhtään haitannut.
 
minä,
Laitetaanko pinoa hyvistä kirjoista, joita suosittelisit muillekkin luettavaksi :) ?
Lars Keplerin Hypnotisoija (paras lukemani kirja lähiaikoina), Paganin ja paholainen ja uusin Tulitodistaja. Ensimmäinen ja viimeinen olivat tosi hyviä, luin hetkessä.
Anna-Leena Härkösen Loppuunkäsitelty (kertoo läheisen itsemurhasta) oli todella liikuttava.
Lapsille luin juuri Katoamisleikin, kirjoittaja UllaMari Kellomäki.
Tuossa pari
Belgarath: Velhon tarina – Wikipedia

Polgara: Velhottaren tarina – Wikipedia
 
"vieras"
Sofi Oksanen Kun kyyhkyset katosivat. Valintoja vaikeissa paikoissa, ihmissuhteita, historiaa ja jännitystä. Jäin pitkään miettimään hahmoja ja sitä, miten itse mahdollisesti toimisin vastaavissa tilanteissa. Onko kukaan lähtökohtaisesti paha vai onko se olosuhteiden ja menneisyyden summa.
 

Yhteistyössä