Kirjeystäviä

Siitä kun viimeksi olen harrastanut kirjeenvaihtoa alkaa olemaan niin kauan aikaa, etten oikein enää edes tiedä kuinka tälläinen ilmoitus kirjoitetaan.

Olen 30-vuotias perheenperustamispuuhissa oleva nainen. Olen jotenkin halunnut alkaa täyttämään aikaani ihmisillä internetin ulkopuolella. Toki minulla on ystäviä ja harrastuksia mutta myös ajatusten vaihto aivan uuden ihmisen kanssa voisi olla mukavaa.

Minusta usein tuntuu, etten ihan vastaa tämän maailman vaatimuksia. Vaikean elämänpolun käyneenä, taiteellisena ja sosialistisen maailmankuvan omaavana ihmisenä työura on lähinnä onnettomia pätkiä siellä täällä. Uranaisen ja suorittajan roolista ei ole tietoakaan ja välillä podenkin tunnontuskia siitä, että tähän yhteiskuntaan sopeutuminen sen ehdoilla tuntuu haastavalta. Laiska en ole vaan harrastan aktiivisesti yhdistystoimintaa ja vapaaehtoistyö on minulle rakasta. Olen se tyyppi, joka pystyy antamaan itsestään paljon enemmän muilla keinoilla kuin keikaroimalla liikemaailmassa tai lirkuttelemalla myyntitykkinä. Teen toki töitä aina, kun niitä on tarjolla ja pidän siitä. Muulloin etsin itselleni muita mielekkäitä keinoja vaikuttaa ja olla osa tätä ihmisten yhteisöä.

Ihmisenä kasvaminen, yhdessä toisten kanssa on minulle elämän mittainen prosessi ja kaiken suola. Merkityksellinen, rehellinen ja avoin elämä, vapaana tarpeesta rajoittaa itseäni tai muita ohjaa päivittäistä arkeani. Välillä kirkkaammin, välillä taustalta. Samoihin teemoihin tulee aina kuitenkin palattua.

Tälläinen mä oon. Jos koet, että meillä voisi olla jotain jaettavaa, ota yhteyttä yksityisvietillä. En odota sinulta mitään, eikä sinun tarvitse olla samanlainen kuin minun. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Jos elät elämääsi rehellisenä itsellesi, meillä voi olla paljon jaettavaa. Kokeillaan.
 

Yhteistyössä