Kirjoitatko usein ketjuntappoviestejä?

Status
Viestiketju on suljettu.
|O |O |O |O Mä etin hetken, että mihin tää ketju hävis (kun kävin muissa ketjuissa) ja sit katoin, että onpas tossa pitkä joku ketju :whistle: Olikin otsikko muuttunut :saint:
Hyvä hyvä hyvä hyvä :D Meinas jo tulla paniikki...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Eikös me enää tapetakaan ketjua :eek:
Jos mä en haluu tulla aina hyvälle mielelle vaan rähjätä niin enkö mä voi sitten kirjoittaa tänne? :eek:
Sä kuulut sisäpiiriin, sitä paitsi se oli Lumikon syytä että otsikko vaihtui :saint:
Äläkä mua syytä |O . mähän vaan sanoin että sehan vois olla vaikka toi.....tai vaikka vanukorva :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Eikös me enää tapetakaan ketjua :eek:
Jos mä en haluu tulla aina hyvälle mielelle vaan rähjätä niin enkö mä voi sitten kirjoittaa tänne? :eek:
Sä kuulut sisäpiiriin, sitä paitsi se oli Lumikon syytä että otsikko vaihtui :saint:
Äläkä mua syytä |O . mähän vaan sanoin että sehan vois olla vaikka toi.....tai vaikka vanukorva :LOL:
Hmm..vanukorva *pohtii uutta ideaa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Eikös me enää tapetakaan ketjua :eek:
Jos mä en haluu tulla aina hyvälle mielelle vaan rähjätä niin enkö mä voi sitten kirjoittaa tänne? :eek:
mä luulen, että kaikki on jo unohtanut sen, miksi tää ketju alunperin pistettiin pystyyn... kun tää pirulainen ei kuole millään.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Anteeksi, mut voisitko lainata tota sun kurkkua mulle? tättärä veti super-heppa asun päälle ja lähti espanjaan antamaan kaviosta niille eläinrääkkääjille :|
Kätis vastaa |O
Vastasitkin jo :D ihan turhaan jo kiihdyin |O pitikö sitten niin nopiaan vastata |O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä