Kirkkonummelaisia

  • Viestiketjun aloittaja neitsyt
  • Ensimmäinen viesti
neitsyt
Heippa!

Täällä äiti 24v. sekä tytär 5kk etsivät seuraa muista äideistä sekä lapsista. Olisi kiva käydä yhdessä vaunuilemassa, kahvilla tms. Olemme juuri muuttaneet Kirkkonummelle joten emme tunne täältä ketään.

Laittakaa viestiä =)
 
Täällä uusioperheen piakkoin 26v. äiti, Kirkkonummelta myös (syyskuussa -05 muutimme).
Perheessä lisäksi pojat -99 ja -00. Kolmas tulossa 06/06. Ja aina silloin tällöin -02 tyttö :)

Mistä päin K:nummea olet/-te?
Otapa yht. YV:llä tai s.postilla Wendieh@gmail.com
 
Hei,

Täällä 29-vuotias äiti ja pojat 6/02 ja 2/06 Masalasta kaipailevat myös tavallista leikki- ja jutusteluseuraa. Olemme muuttaneet paikkakunnalle reilut kaksi viikkoa sitten ja olisikin kiva tavata muita äitejä lapsineen. Isukki päivätöissä Upinniemessä, joten päiväsaikaan olisin kiva treffata.

paivisorvari@hotmail.com
 
Heippa !

Täällä ilmottautuu yksi tuleva Äippä, la. 30.4.2006, esikoista odotellaan innolla. Olen jäänyt jo vuosilomalle, josta jatkan suoraan äippä lomille. Asutaan kirkkonummella, mutta masalaan yms. pääsen kätevästi myös. Kaikki jotka kaipaavat arkeen ja juhlaan seuraa kirjoitelkaa, huumorintajua ja keskustelutaitoa riittää. Ja sitä aikaa myös järjestyy, varsinkin ennen la ! Niin olen 31v. ja elän avioliitossa.
Kirjoitella saa os. tikrubambi@hotmail.com
 
Uusia ystäviä otetaan vastaan myöskin täällä! =) Ollaan mieheni kanssa molemmat yli kolmekymppisiä ja poika reilu 2-vuotias. Heinäkuussa odotellaan syntyväksi vauvelia ja olo sen mukainen eli pullea!

Töissä olen kesäkuun alkuun, jos vointi hyvä. Mutta kyllä tässä ehtii hyvin tutustella! En koe vaikeana jos asut/asutte kauempana. Me asutaan keskustassa.

Viestejä voi laitella peppi-lotta@luukku.com :wave:
 
Heippa kaikille,

Tuli tässä sellainen ajatus mieleen, että moni kaipaa uusia tuttavuuksia. Miksei järjestettäisi yhteistä tapaamista jossakin, kun kuitenkin moni on itsensä pinoon laittanut. Kuulostaako tyhmältä/ hankalalta ajatukselta? Sillä tavalla tutustuisi kerralla useampaan ja löytäisi ehkä helpommin sellaisen perheen/ perheitä joiden kanssa olisi mukava treffailla? Ja miksei kokoontumisia voisi järjestää koko porukan kesken useamman kerran esim. vuorotellen kodeissa?

Mielipiteitä otetaan vastaan =)

Päivi ja pojat
 
Kyllä tuo ryhmätapaaminen käy meillekin, vaikka työssä käyvänä en ehkä niin helposti aina sinne pääsisikään. Meillä aika eri ikäisiä lapsia niin varmaan jotkut puisto treffit olisivat helpoimmat? Itse ainakin mietin että meidän kodin neliöissä ei oikein iso joukko mahdu vierailemaan..... Mutta katsellaan miten asia etenee.

:wave:
 
Huomenta,

Puistotapaaminen kuulostaisi alkuun hyvältä vaihtoehdolta. Me asumme kolmiossa ja ei sinnekään aivan älyttömän iso joukko mahdu kerralla kyläilemään. Onko kukaan käynyt esim. avoimessa perhekahvilassa? Sinnekin voisi tehdä treffejä?

Päivi
 
Moi !

Kannatan myös ryhmä tapaamista. Mutta myös "yksityistapaamiset sopii" Meillä myös tällä hetkellä rajalliset neliöt kotonamme, että kovin suuri ryhmä meille ei mahdu. Mutta katsotaan kuinka asiat etenee.
 
Eli tähän mennessä 8, no näyttää ettei meillekään ihan noin paljon mahdu, tai katsotaan vielä, eihän siinä aikuisia kuitenkaan niin paljon ole, mielellään voisitte kyllä meillekin tulla, vai haluatteko välttämättä olla ulkona?
 
Minä tulisi myös messiin eli tulisin pojan kanssa. Meille kävisi tapaaminen aamupäivällä, kun poika pitäisi saada nukkumaan päikkäreille puolen päivän pintaan. Sopii nähdä joko puistossa tai Pirjon luona.
Töissä kun oon, niin ensi viikolla ei juuri vapaata ole. Seuraavalla viikolla olisi ma-to vapaata, ma niistä ei kyllä käy kun neuvola.

 
Niin tuli vielä mieleen, että täällä tosiaan niitä perhekahviloitakin joissa voi tavata, jos kenenkään luokse ei isolla sakilla mahdu. Keskustassa tiistaisin mll:n kahvila ainakin ja heikkilässä myös joku päivä, en muista tällä hetkellä milloin.
Pitäisikö yrittää sopia se päivä nyt ekaksi ja ei mielellään ensi viikolle, että päästään mukaan pojan kanssa.
 
Tästä taitaa tulla nyt sellainen suksee, että on aikas iso porukka meillekin, mutta tosiaan se perhekahvila kuulostaa hyvälle, mites se keskustan kahvila? missäs se on? ja miten auki? tosiaan tää viikko olis mullekin aika huono, mutta mites ens viikko? toi kyllä mullekin sopisi myös se perjantai siellä Heikkilän perhekahvilassa. ehdotelkaahan päiviä, niin voidaan lyödä lukkoon joku päivä ja aika :)
 

Yhteistyössä