Kirkkonummelaisia

  • Viestiketjun aloittaja neitsyt
  • Ensimmäinen viesti
[u]Perhek[/u]ahvila olisi loistava idea näin ensi alkuun. Minä yritän saada lainaan autoa, jotta päästäisiin keskustaan perhekahvilaan. Mutta eiköhän ukki lainaa meille autoa näin hyvään tarkoitukseen =)

MLL:n sivuilta löytyi tällaista infoa perhekahvilasta. Jos meistä pääsee tulemaan todella monta henkilöä, tarttisko laittaa vetäjälle hieman infoa? Eli keskustan perhekahvila on tiistaisin.

Keskustan perhekahvila: Tiistaisin klo. 10-12.30, Mäkituvan kerhohuoneella, vastuuhenkilönä Anne Pohja 040-8426123 anne.pohja@saunalahti.fi

Heikkilän perhekahvila: Perjantaisin klo.9.30-12.00, seurakunnan kerhotilassa (Heikkiläntori 2), vastuuhenkilö Sirpa Mannonen 040-5126819 sirpa_mannonen@hotmail.com

Masalan perhekahvila: Maanantaisin klo. 9.30-11.30, Temana monitoimitalolla, vastuuhenkilönä Sari Pankkonen p. 0400-619313 sari.pankkonen@elisanet.fi [
 
Heippa!

Itse olin yhteydessä heikkilän perhekahvilaan, ja siellä ainakin kahvilan vetäjä oli tosi innostunut, kun kyselin siis omasta osallistumisestani ko.kahvilan toimintaan, mulla kun beibbari vielä masussa. Mutta ainakin hän jutteli että yleensä heillä n. 10 äitiä+lapset, mutta nyt ollut vähempi kun niin tauteja liikkeellä. Eli tuolla ainakin innostunut vetäjä ja hyvin tervetulleeksi itseni tunsin. tietysti iso porukka laittaa eri vaatimukset tiloille yms. Mutta kunhan päätetään päivää ensin niin sitten voisi kysellä mm.tilojen riittävyyttä jne. vetäjiltä ?!
 
Itse olen käynyt tuolla keskustan kahvilassa pitkään ja sinne tietenkin olisin menossa mielelläni. Heh, asun aika lähellä ja oon tykännyt siellä käydä. Ja nyt kaikki lähi perjantait miulla töitä eli en sinne heikkilän kahvilaan pääsisi hetkeen. Käsiskö muille tuo keskustan kahvila? Siellä ei ole käynyt nyt paljon porukkaa kun osa äideistä mennyt jo töihin ja osa srk:n avoimeen perhekerhoon. (kävin sielläkin kerran mutta lelut vauvoille ja ei oikein poika viihtynyt)

Jos monille tuo paikka outo, niin voisi nähdä vaikka torilla kymmenen maissa. Tietääkö kaikki missä tori muuten on? Torin takana on hyvä parkkipaikkakin, jos jotkut autolla tulee. Kahvilan luona ei ole oikein hyviä parkkiksia.

Eli käykö toi keskustan kahvila 28.3 tiistaina monille? (voidaanhan tavata myös heikkilän kahvilassa toisella kerralla)

 
huomenia,

laitoin sähköpostia keskustan kahvilan vetäjälle., katsotaan mitä sieltä tulee infoa. Pidetään nyt sovittuna, että tavataan ensi viikon tiistaina keskustan perhekahvilassa, jos vetäjältä ei tule muuta tietoa. Itsekin yritän vielä saada autoa...
 
Hei,

Perhekahvilan vetäjä vastasi sähköpostiini ja kaikki me olemme tervetulleita. Tässä vetäjän tiedo
tetta:

Tervetuloa vaan keskustan perhekahvilaan os. Kuninkaantie 5-7. Perhekahvila on avoinna klo 10-12.30. Sinne voi tulla silloin kun omaan aikatauluun sopii. Tila on kerrostalon kerhohuone ja tunnetaan nimeltä Mäkituvan kerhohuone (metallin ammattiyhdistyksen tila). Perhekahvilassa on ollut viime aikoina hiljaisempaa eli mukaan mahtuu uusia vanhempia ja lapsia.

Perhekahvilassa äidit jutustulevat päivän polttavista asioista ja lapset leikkivät ja pelailevat. Tarjolla on kahvia/teetä tai mehua ja leipää. Se maksaa 1 eur/perhe. Siellä on mahdollisuus myös lämmittää omia eväitä. Perhekahvila on juuri oiva paikka tutustua samassa elämäntilanteessa oleviin aikuisiin.


Tapaamisiin siis siellä, toivottavasti meistä moni pääsisi mukaan. Mutta tapaillahan voi myöhemminkin, jos nyt ei pääse mukaan. Itse todennäköisesti käyn vain tämän kerran keskustassa ja sen jälkeen siirryn Masalan perhekahvilaan, kun autoa ei meillä ole aina käytössä.

Kiva tavata uusia tuttavuuksia :)
 

Yhteistyössä