Kirppareihin hurahtanut

  • Viestiketjun aloittaja "Kirppu"
  • Ensimmäinen viesti
Jamma
olen ja vahvasti. Sain tässä hiljan perinnön, en valtaisaa toki, mutta paljon rahaa minulle ja silti yhä haen ja etsin rakastamiltani kirppareilta kaikkea... (kun kerrankin voisin ostaa kaupasta mitä tahdon niin ei---)
 
olen ja vahvasti. Sain tässä hiljan perinnön, en valtaisaa toki, mutta paljon rahaa minulle ja silti yhä haen ja etsin rakastamiltani kirppareilta kaikkea... (kun kerrankin voisin ostaa kaupasta mitä tahdon niin ei---)
Mäkin käytän kirppiksiä oli mulla sitten rahaa vähän, tai vähän enemmän. Jos mulla on vähän rahaa, ostan vähän ja edullisia, jos vähän enemmän niin voin sitten ostaa vähän enemmän ja välillä jotain vähän arvokkaampaakin :D
 
"vieras"
Jep =) mieluummin kirpparilta kuin uutena -tosin maltaita en maksa, sitten ostan uutena jos en sopuhintaan löydä!

Tänään löytyi lapsille talvivaatetta: lähes uudenveroiset Kuomat 7e, hyväkuntoiset vinking goretexit tytölle 15e (oli oikein kauniit vaaleanpunaiset, nyöritettävät, vaikkakin hinta oli siinä ja siinä että raaskin ostaa), sekä hattuja. Muutamat farkut ja kosteudenpitävät ulkoiluhousut muutamalla eurolla :)

Siellä oli myös suloiset pikkuruiset nahkaiset jodhpurg-kengät (eli ratsastusnilkkurit) kokoa 28, sääli että ne on meillä aivan tarpeettomat koska 3-vuotiaamme ei vielä ratsasta, enkä siten raaskinut ostaa niitä 15 eurolla :)
 
Jamma
en koskaan maksa paljoa kirppiskamasta! en, vaikka siihen olisi varaa. Jos hinnoittelee kamansa pilviin niin koko kirppisidea valuu pois. Ei niillä myynneillä rikastu, ajatus on ihan muu...
 
Minä en pidä shoppailusta, mutta jos ostoksille pitää mennä niin sitten kiprulle. Ne vähemmän työläitä tms.
Huomenna ajattelimme ukon kanssa viedä perheen "teinitytöt" (tytär 13 v ja adoptiotäti 53 v) kirppukierrokselle ihan vain syksyn piristykseksi.

Ja jälkeen päin sitten jonnekin kivaan paikkaan lounaalle.
(Jos ostoksilla olo oikein tympii niin voin lahjoa itseäni lupaamalla itselleni sitten lounasjuomaksi pienen lasin/ison lasin/pullollisen hyvää punaviiniä - ihan sen mukaan miten paljon tympii : D )
 

Yhteistyössä