Kirpparisaalis

Kannatti käydä kirpparilla. Löysin sieltä:

Pitkähihainen paita tytsylle
Housut tytsylle
Urheilutoppi minulle
Halterneck-toppi minulle
T-paita minulle

Seinäteline vessapaperirullille ja tuoksupussi

Bratz (vhs-kasetti) tytsylle
Nallipyssy pojalle
Pilates-dvd minulle

:p

Vaikka mitä muutakin kivaa siellä olisi ollut mutta en sitten raaskinu ostaa kun nuo.... :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Mä löysin ihana Reimatecin haalarin 1v tytölle. Oli kun uus ja ihan värinen. Tummanvihree/vaalpun. Makso 15e :)
Joskus tekee löytöjä. Nuo vaatteet mitä löysin, on myös kaikki ihan uuden veroisia.... ei näy käytön jälki lähes ollenkaan. :)



 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Juu, just, en oo kade, en.
Mä kävin perjantaina varta vasten kirpalla ja en löytäny kerta kaikkiaan yhtään mitään ostamisen arvoista.
Marimekon siniraidallinen paita, joka oli venunu ja kauhtunu ja pesunukallinen: 15?, mä olin ihan :eek:
Tämä kirppari, missä kävin, on tosi iso ja sieltä kyllä löytää aina jotain jos vaan on aikaa kierrellä. Mutta olen minäkin tehnyt kirpparireissuja joilta lähtenyt tyhjin käsin pois.... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Juu, just, en oo kade, en.
Mä kävin perjantaina varta vasten kirpalla ja en löytäny kerta kaikkiaan yhtään mitään ostamisen arvoista.
Marimekon siniraidallinen paita, joka oli venunu ja kauhtunu ja pesunukallinen: 15?, mä olin ihan :eek:
Mäkin kävin eilen lastenvaatekirppiksellä ja ihan alkoi naurattamaan joidenkin loosien kohdalla. Reikäisiä, likaisia, nyppyisiä ja vanuneita yritettiin kaupata miltei uusien hinnalla :eek:
 
Juu löysin kans vauvalle vajaa 5kk 2 bodya,yöpuvun,sukkahousut,helleasun,muumicollegehaalarin,paidan ja lappuhaalarit. Tytöille 4 paitaa,hameen,farkut ja Ellehupparin. Ja Ring2-dvd:n. Kaikki yhteensä 18e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Juu löysin kans vauvalle vajaa 5kk 2 bodya,yöpuvun,sukkahousut,helleasun,muumicollegehaalarin,paidan ja lappuhaalarit. Tytöille 4 paitaa,hameen,farkut ja Ellehupparin. Ja Ring2-dvd:n. Kaikki yhteensä 18e.
:D On suakin onnistanut....
Olin ihan tyytyväinen saaliiseen:) Olen innokas kirpparishoppailija.
 

Yhteistyössä