kirppis löydöt

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie löysin vaan valkosen nahka(?)laukun, missä oli niittejä 3e. Miul ei valkeeta laukkua viel ollutkaan ja sattui silmään sopivan näkönen. Ai niin, ostinhan mie esikoiselle uuden pyöräilykypärän, semmoisen mikä oli ku Iines Ankan pää, siis edessä oli oranssi nokka, sit silmät ja päälaella punainen rusetti, maalattu siihen kypärän päälle. Se oli kiva:)
Kuulostaa kivalta tuo kypärä :)
 
Hanne
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja hanne:
Löysin itselleni viininpunaisen käsilaukun merkiltään Jouni exlusive hintaan 8e, mielestäni ei ollut paha hinta kun uudet maksavat 30e ylöspäin ja tässä laukussa ei ollut edes mitään käytönjälkeä!
Eikös tuo oo kotimainen merkki?
En mä tiedä, nimestä päätellen vois ollakin! Empäs ole moista ajatellutkaan että saattais olla kotimainen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanne:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja hanne:
Löysin itselleni viininpunaisen käsilaukun merkiltään Jouni exlusive hintaan 8e, mielestäni ei ollut paha hinta kun uudet maksavat 30e ylöspäin ja tässä laukussa ei ollut edes mitään käytönjälkeä!
Eikös tuo oo kotimainen merkki?
En mä tiedä, nimestä päätellen vois ollakin! Empäs ole moista ajatellutkaan että saattais olla kotimainen!
Mä muistan että mulla ois ollut joku Jouni-laukku ja se oli myn ymmärttäkseni kotimainen :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi chef, sulla näyttää niitä "perskärpäsiä" olevan enemmänkin. Alkuperäinen hintojen kommentoija kun ei ole ollut paikalla koko päivänä vielä ;)
Ei se tosiaan tyhmä, joka pyytää mutta oikeasti sä maksat hirveitä hintoja halpisvaatteista.
No peesi :D
Minustakin maksaa ihan törkyhintoja :D
 
Tuli tänään käytyä kirppiksellä, vaikka eilenm taisin täällä asti vannotella, etten vaateostoksia hetkeen tee.

Löytyi ihan uudenoloinen vaaleanpunainen Onlyn teeppari 0,50e, harmaa armyhenkinen hihaton vetskarimekko/tunika 5e ja oikeastaan jo muutama viikko sitten löytyi gt:n musta vetskarimekko hintaan 13,90e. Kovanpuoleinen hinta viimeisestä, mutta kyllä jos jonkun jutun oikeasti haluan/tarvitsen, niin olen siitä valmis hiukan enemmän maksamaankin. Varsinkin kun kunto on erinomaisen hyvä.
 
neytiri harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Mun löytöjä http://vaaleanpunaistasilkkinauhaa.blogspot.com
ihana se vihreä sydän tunika :)
Kiitos, olen samaa mieltä. Tosin sen kanssa on vaikea löytää muuta sopivaa pidettäväksi kun mustat leggingsit tai farkut.
Mutta jotta ei menis lässyttämiseksi, mies ei tykkää siitä ja sen mielestä se on kalsarikangasta :eek:
 
Mä en löytäny taaskaan mitään kivaa. Muutaman löysin, mut aivan kauheita hintoja pyys... :eek:

Mies osti sellasen pienoishelikopterin. Hinta saatiin hilattua 100e:sta 80e.. Äsken meni pihalle sen kapistuksen kanssa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Mä en löytäny taaskaan mitään kivaa. Muutaman löysin, mut aivan kauheita hintoja pyys... :eek:

Mies osti sellasen pienoishelikopterin. Hinta saatiin hilattua 100e:sta 80e.. Äsken meni pihalle sen kapistuksen kanssa. :)
Wow mikä hinta, on varmaan tosi kiinnostunut noista kun on valmis maksamaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Mä en löytäny taaskaan mitään kivaa. Muutaman löysin, mut aivan kauheita hintoja pyys... :eek:

Mies osti sellasen pienoishelikopterin. Hinta saatiin hilattua 100e:sta 80e.. Äsken meni pihalle sen kapistuksen kanssa. :)
Wow mikä hinta, on varmaan tosi kiinnostunut noista kun on valmis maksamaan :)
Joo on kiinnostunut. Mielellään maksoi, täysin uusi oli. Sitä mallia ei myydä Suomessa ja sen hinta pyörii siinä 150-200e välillä. Mä en niiden päälle ymmärrä, mut mikäs siinä.. =)
 

Yhteistyössä