Kirpputori Karisma Lohja

  • Viestiketjun aloittaja Lohjalainen
  • Ensimmäinen viesti
"omena"
Aika jännä kun yht äkkiä avataan kaksi kirpparia lisää, mutta hyvä niin. Harmi vaan kun ovat kaikki kaukana toisistaan, voisivat mielummin muodostaa toistensa viereen kirpparit, niin tulis aina kaikki kierrettyä.
Jäämme odottelemaan kesäkirpparia, onkohan nahkurin torilla vielä kesällä kirppari?

No niin sitten en ole ainoa joka katsonut niitä vakkari pöytiä " silläsilmällä" siellä asemalla ja aina vaan potuttanut, kun tavara ei vaihdu kun muutamassa pöydässä.
Kirpparit kyllä huonontavat itsensä sillä, etä sallivat vakkari myyjät; miksi eivät rajota että vaikka max yksi kk
 
autoton lohjalainen
Juu uskon että muutkin ovat huomanneet nuo vakkari pöydät. Samoin asemalla olevat ylihintaiset tuotteet. Olen huomannut kuinka esim tietyt vaatteet vain vaihtavat paikkaa kuukaudesta toiseen. Samoin ärsyttää kirppusilla se yksi pöytä jossa on uutta tavaraa (melkein alussa). Siinä katoaa kirppuorin tarkoitus kokonaan..
Musta on kyllä parempi että kaikki vähän eri paikoissa niin liikkuu paljon eri asiakaskuntaa ja eri tavaroita.. Esim kirppuset ojamolaisille, asemalaiset sinne asemalle, virkkalasta karismaan ja keskustasta/nummentakaa aarteeseen :)
 
"omena"
niin no se on joo totta, että jokaiselle jotakin =)
Joo siellä kirppusetilläkin on ne tietyt pöydät ja vaaterekit,,, argggg, oliskos sielläkin vaan n. 10 pöytää missä " omistaja" vaihtuu ?
 
"miuku"
Itsekin Lohjalainen mutta nyt on kyl tullu viime vuosina heikosti käytyä kirppareilla.. Nyt kolmatta odotellessa täytyis alkaa kiertelee..
Voisiko joku olla ihana ja kertoa missä näitä kirppareita Lohjalla on nykyään?
Karismasta nyt sainkin selvyyden.. Missä tämä Aarre on? Muijalassahan oli joskus, onko vielä? Sen vanhan mineritin tehtaan takana.....?

Kylläpäs nyt taas olen ulkona kartasta :D
 
"omena"
aarre löytyy hmmm onpas vaikea selittää tiedätkö liikuntalinnan, se on sen vieressä =)
kaupungista ojamolle päin siinä aika alku päässä kaupunkia, sen yhden mäen päällä =)
 
"pömppö"
Kävi myös aarteessa, hiljaista oli. Karismassa pöydät täyttymässä ainakin yli 100 pöytää tavaraa täynnä. Keskuskirpparille en myös periaatteen takia mene, vaikka varmaankin sama juttu tulee olemaan joka kirpparilla, että salakavalasti vakkari myyjät valtaavat tilat =(
 
Karjaalainen
mitä tarkoitatte asema kirpparilla? keskuskirpputoriako? Vaiko kirppusia? Missä tämä Aarre-niminen kirpputori oikein on? Itse kävin myös tuolla Lohjan uudessa Karismassa ja vaikutti tosiaan hyvältä oli tosin puolet pöydistä tyhjinä kun aika uusi kirpputori toki vielä mutta luulisi että ne tyhjätkin pöydät nopean vilkkaa nyt varataan kun vaikutti tosi lupaavalta kirpputorilta muutenkin =)
 
Karjaalainen
Olen edellinen kirjoittaja, niin siis siitä on jo aikaa kun kävin lohjan karismassa ainakin pari viikkoa joten eiköhän ole tullut enemmän jo myyjiä sinne. Minäkin inhoan sellasia uusien tavaroiden myyjia jotka yleensä myyvät jotain rihkamaa. Turhia tyyppejä jotka vievät potentiaalisilta myyjiltä pöytätilaa sanon minä! Kipputorit on amatööreille. Ja minun mielestä jos haluaa että kirpputori on kunnon kirpputori niin siellä on kaikkien asiakkaiten käytössä sovitustila jotka ovat siistit ja kunnon verho joka peittää eikä jätä rakoja sivuihin että uteliaat voi kyylätä. Karjaan karismassa tällaista ei ole edes järjestetty kuin vaan näille "vakkari "myyjille ehkäpä. He saavat käyttää vessatilaa sovituksena (joka on henkilökunnalle ainoastaan) ja silloinkin ollaan aika tarkkoja mitä sinne viedään sovitettavaksi. Karjaan Karismassa on ainakin vissiin tapahtunut varastamisia sen takia tuntuvat olevan aika varovaisia.
 
"hmmh"
mun mielestä olis hyvä järjestely just sellanen että käydään ensin näyttämässä tiskillä että mitä sovituskoppiin vie (joku maksimi raja miten paljon saa viedä kerrallaan ettei vie ikuisuuksia) ja että se oli muutenkin sellaista valvottua. Luulisi että myös innostaisi enempi asiakkaita ostamaan kun saa täsmälleen tietää sopiiko jokin vaate itselleen vai ei eikä tarvitse käyttää mielikuvitustaan:) Olen käynyt monissa kirpputoreissa ja se masentaa jos ei ole kunnon sovituskoppia! Esim yhdessä oli sellainen jossa oli kyllä sovituskoppi mutta se oli kyhätty itse huonosti ja siellä ei ollut mitään valoa ja oli todella ahdas , lisäksi verho ei meinannu pysyä kiinni. Käy pattiin kun ei ymmärrä minkä takia omistajat/myyjät eivät tajua miten tärkeä se hyvä sovituskoppi voi ollakkaan..
Jos minulla olisi kirpputori niin siellä olisi tilava yhden hengen sovituskoppi jossa on iso kokovartalopeili seinää vasten, hyvä valaistus, siisti ympäristö, tuoli ja naulakko, jos on verho niin se olisi paksusta materiaalista tehty ja peittäisi kauttaaltaan sen sisääntuloaukon helposti eikä asiakkaan tarvitsisi kehitellä siihen jotain omanlaisia virityksiä saadakseen sen pidettyä kiinni.
:)
 
yksi lohjalainen lisää
Just miettisin pöydän varaamista, kun on tuota lastenvaatetta kertynyt kaappeihin. Tietääkö joku mitä siellä karismassa maksaa viikko?

Kävin itse viimeviikolla sielä, tosi kiva paikka:)
 
lohjalainen
20 e karismassa ja pöytiä missä tavaraa on varmaankin se 100.
Siis aseman kirppari = keskuskirppari ,
nyt n hinnoittelut tehty ja eikun kuskaamaan tavaraa pöytään,,,, jeee
 
saituri
Aseman kirppiksellä kauppias ehkä pitää omia pöytiä, näin veikkaan. Haalii tavaraa lähikunnista
ja pistää pöytiin. No, kaupalla elää ja voitolla rikastuu..................
 
yks vaa
Täälläkin tykättiin Karismasta, olen ojamolainen mutta käyn silti läpi kaikki lohjan kirpparit, aseman keskuskirpputorilla tosiaan aina ollut ylihintaa, eikä tavara paljon vaihdu vakkari pöydissä, ojamon kirppusetissä huono pukukoppi, muuten ihan mukava ja tuo aarre on vähän liian pienehkö, en tiedä jotenkin tuntui siltä.. Nykyaikana olisi kyllä mukavempi että yhä useimmilla kirppareilla kävisi kortti maksu! Se onnisty myös kierrästyskeskuksessa..
Ja Karismalle kannattaa antaa palautetta vaikka että asentaisivat kamerat joilla vähän voisi seurata ettei varkauksia satu, tiski on kuitenkin kaukana kirppari pöydistä.. Mukavat aukiolo ajat ja valoisa paikka!
 
kirppis juoksija
lohjan keskuskirpputorista itse ainakin pidän!! hyvää ja laadukasta tavaraa (mitkä ei ehkä ole niin halpoja mutta kukapa haluaisi ihan pilkkahintaan melkeen uutta tavaraa myydä? ) ja palvelu pelaa!! :) henkilökunta todella ystävällistä porukkaa.
itse en kyllä karismaan mene,niin omahyväinen omistaja ja muutenkin aika p*ska paikka.
 
"vieras"
lohjan keskuskirpputorista itse ainakin pidän!! hyvää ja laadukasta tavaraa (mitkä ei ehkä ole niin halpoja mutta kukapa haluaisi ihan pilkkahintaan melkeen uutta tavaraa myydä? ) ja palvelu pelaa!! :) henkilökunta todella ystävällistä porukkaa.
itse en kyllä karismaan mene,niin omahyväinen omistaja ja muutenkin aika p*ska paikka.
Keskuskirpparin pitäjät itse :D
 
Just kävin heittämässä paljon kamaa aarteeseen. Olihan se hiukan vaikea löytää, mutta 15 euroa paikasta ei ollut paha hinta ja vaivan väärti. Kyllä siellä nytkin oli muutamia paikkoja tyhjinä, mutta jos se kerran on aloittanut vasta 3kk sitten ja monikaan ei vielä tiedä siitä, niin onhan se ymmärrettävää. Eiköhän ne ala pikku hiljaa täyttymään. Mietin kyllä, että kun tuota kamaa nyt olis niin paljon, niin pitäisköhän varata suoraan toinen viikko putkeen... ja toivoa pääsevänsä suurimmasta osasta eroon...
 
ssiks
Moi. oon käyny muutaman kerran nyt karismassa! siis mun mielestä se on ihan paras paikka. myynnissä on hyvää tavaraa, toki pöydänvuokraajistahan se on kiinni millaista siellä myydään. Tilat on hyvät isot! Siellä on mukavaa ja viihtyisä kierrellä ihan rauhassa. Ja mikä parasta, pöydät ovat todella hyvät ja vaatetanko on vieressä. Kävin ennen kirppusetissä aika paljon, nyt olen niin rakastunut karismaan että en ole käynyt moneen viikkoon enään kirppusetissä. Aarteessa kävin siellä lohjan keskustan suunnalla joku aika sitten, täytyy sanoa että toísta kertaa minä en sinne eksy.. Suosittelen karismaa, se on maksjoenti 11 :ssa. Pöytä on 'vain' 20€/vko. Kirppusetissä se on 30 euroa samalta ajalta ja karismassa on mielestäni paremmat pöydät, vaatetangot ja tilat. olen meinaan itsekin siellä nyt myyjänä =)
 
Nummelalalinen
Kävin Aarteessa viikko sitten ja en ole koskaan löytänyt niin paljon hyvää tavaraa kirpputorilta kuin sieltä. Ikea-kassillisen vaatetta isommille lapsille (yli 116cm ) tosi ihanaa ja tykkäsin kun oli sellainen avara tila. Yleensä käyn Kirppuset-kirpputorilla ja sieltäkin löytyy ihan mukavasti kaikkea. Pitäisi vielä tutustua tuohon Karismaan, muta mielelläni kierrän noissa kolmessa. Keskuskirpputorille en mielelläni mene, koska siellä tavara ei vaihdu ja ihmiset pyytää ihan järkyttäviä hintoja jostain kulahtaneesta haalarista.
 
kirppis juoksija
oli pakko tulla selventämään tänne että nimimerkin "kirppis juoksija" takana piilee vakituisesti kirpputoreilla ostoja tekevä,kaupankassalla työskentelevä 2den lapsen äiti :DD
onko jollain tietoa tammisaaressa pyörivästä kirpputorista?? olisi tarkoitus lähteä käymään,mutta en viitsi turhaan lasten kanssa lähteä sinne ajamaan,jos huono paikka?
 

Yhteistyössä