Kissa joka tykkää tisseistä

Mulla on kissa, ei ennää pentukkaan, semmonen keskenkasvunen aika iso jöntti. Se pentuna tykkäs tunkea mulle kaula-aukosta sissään tissien välliin olemaan. Mut mitähän tässä tekis ko se ei oo ennää tosiaan mitenkään pieni ja se haluaa sinne vieläki :D Isompi yöpaita jos on tai miehen t-paita yöpaitana mulla nii en välitä mutko se yrittää tosiaan tukkia tiukan topinki sissään :LOL:

Kellään muulla samanlaista otusta? :D

Juu, ja kolli on. :xmas:
 
"Vilma"
Ei oo kissaa enää ollenkaan :( mutta sillon kun vielä oli, niin tuo nukkus niin että jos mä olin selälläni, niin asetteli päänsä mun tissien väliin :D

Hitto mun on ikävä kissoja!
 
[QUOTE="Vilma";29575954]Ei oo kissaa enää ollenkaan :( mutta sillon kun vielä oli, niin tuo nukkus niin että jos mä olin selälläni, niin asetteli päänsä mun tissien väliin :D

Hitto mun on ikävä kissoja![/QUOTE]

Mieki olin pitkään kissaton elämäntilanteen vuoksi, sairaalassa oloja ym niin ei tullu uutta otettua. Ja heti ko otin nii tämmönen valioyksilö sattu kohille :D Tukkis varmaan yölläki tissien välliin mut öisin minun toinen tissi on varattu miehen käsipaikaksi, tai sitte sen käsivarsi on minun tissien välissä. Kumma ko ei oo vielä syöny sitä... :saint:
 
"vieras."
[QUOTE="Sini";29576219]Höh! Mikä sairaus sulla on?
Toivotaan että elät kuitenkin pitkään![/QUOTE]

Syöpä.
Se tuntuu iskevän jokaiselle tän palstan "vakkarille" ennepitkää, paikat vain vaihtelee.
Onneksi mä en oo kirjautunut, säästyn tuolta taudilta.
 
Ihana nähdä sinuakin täällä välillä. Toisinaan olet ollut mielessä ja olen myöskin pelännyt pahinta. :snotty:

Mutta kiva nähdä! :) :wave:
 

Yhteistyössä