kissa kateissa

huomasin justiinsa että meijän kissa on kateissa oon nyt käyny koko helkutan kämpäön läpi eikä se täälä oo!pakko se on lähtee kattoo sitä tosta pihalta jos vaikka ois jossain lähettyvillä,,on ollu tähän asti täysin sisällä ja on vasta 5kk.vanha pelottaa jos se jää tonne ulos kylmää
 
Mutta noi kissat on kyllä aika mestaripiiloutujia ja varsinkin pennut. Aika monta kissanpentua olen sydän syrjälläni jokapaikasta etsinyt ja yhtäkkiä ne vaan onkin sit siinä nenän edessä nököttämässä ihan ku mitään ei olis tapahtunut, vaikka itse on just kääntänyt koko kämpän nurin. =)
 
noniii olin menossa ulos kattomaan niin siellä se kökötti yks kerros alempana naapurin oven edessä ja mauku.. :hug: mitenhän se sinnekki oli päässy...,mut ihan sama onnex löyty mun muru :heart:
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
noniii olin menossa ulos kattomaan niin siellä se kökötti yks kerros alempana naapurin oven edessä ja mauku.. :hug: mitenhän se sinnekki oli päässy...,mut ihan sama onnex löyty mun muru :heart:
Tärkeintä että kisu löytyi =)
Huoli on aina kova, jos perheenjäsen kadoksissa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
noniii olin menossa ulos kattomaan niin siellä se kökötti yks kerros alempana naapurin oven edessä ja mauku.. :hug: mitenhän se sinnekki oli päässy...,mut ihan sama onnex löyty mun muru :heart:
Tärkeintä että kisu löytyi =)
Huoli on aina kova, jos perheenjäsen kadoksissa :(
niin on juu tota kissasta on tullu mun vauva kun mulla ei enää niitä oo muuten :D mutta ihmettelen kovasti että mitä toi halaus hymiö tekee tossa mun edellisessä viestissä?! :LOL:
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
niin on juu tota kissasta on tullu mun vauva kun mulla ei enää niitä oo muuten :D mutta ihmettelen kovasti että mitä toi halaus hymiö tekee tossa mun edellisessä viestissä?! :LOL:
Siis tiiätkö, silloin kun mä vartosin tota meidän tyttöä ja meille syntyi kisun pentu, niin siitä tuli mun vauva :D Mä opetin sen hiekka-astialle, hellittelin, muussasin sapuskat ja itkin silmät päästäni kun lähti uuteen kotiin. Se vissiin oli mun korvikevauva, kun oma oli vielä masussa :whistle:
 

Yhteistyössä