kissojen omistajat, kissan maailmasta ihmettelen

mein toinen kissa oli eilen ulkona kiinni valjaissa. Yhtäkkiä tuli vapaana kulkeva kissa aidan alitse melko lähelle meitä. Tää vapaana oleva kissa pysähtyi heti eikä vaikuttanu olevan moksiskaan tästä mun kissasta, mut mun kissa oli kaikki karvat pystyssä ja sähisi. Olin ihan varma, että saan iteki osumaa ku oli pakko irrottaa se vaijerista, ottaa syliin ja viedä sisälle.
Nyt mua kiinnostaaki se et miks mun kissa käyttäytyi niin agressiivisesti? Ja se vapaana oleva oli niin varuillaan? :whistle:
asteliko se nyt sitten jo mun kissan reviirillä? vai oliko mun kissa vihanen siks ku oli kiinni? vai käyttäytyykö sisäkissat yleensäki noin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
se irrallaan ollut kissa asteli teidän mirrin reviirille! :)
hassua sinänsä että kuvittelee tuon pihakaistaleen jo omaksi reviiriksi, ollut kuitenkin siinä vasta pari kertaa ulkoilemassa :D
kai ne jo siinäkin ajassa ehtivät merkkaamaan?
no kissat nyt kerkee sekunnin murto-osassa jo kuvittelemaan vaikka mitä :D ja kyllähän se ikkunoista varmaan pitää silmällä omia tiluksiaan :D
ja onhan se "sidottu" kissa vähän alakynnessäkin irralliseen verrattuna ja luonnekin vaikuttaa siihen, miten sähäkästi kukin katti ottaa kantaa vierailijoihinsa :D
 

Yhteistyössä