kitirutinaa ja valivalitusta

siis minä muutin mieheni paikkakunnalle tietty miehen perässä.hänellä on/oli vakituinen työ täällä (nyt opiskelee uutta alaa).jooh koti on ihana ja elämä on hyvin mutta mutta...

mieheni ex asuu tässä samassa kylä pahasessa ja tekee töitä erittäin "julkisessa" ammatissa (lue kaikki tuntee hänet ja juoruu ku pahainen mummu). mieheni oli myös "julkisessa" ammatissa joten kaikki tuntee hänetkin. mieheni ja tämän ex on eronneet kauan aikaa sitten ennen ku me tapasimmen (ainakin 3v).

nyt se todellinen ongelma.olen asunut täällä nyt 1v6kk ja
minä inhoooooon tätä kylää.en voi käydä kaupassa niin ettei supina kuulu (luulin eka että olen vainoharhainen mutta eih).mitään asiaa en saa hoidettua helpolla.(jouduin jopa lapselleni lääkäri aikaa vaatimalla vaatimaan).
en saa täällä ystäviä,en kavereita (yritetty on).
tää kyl on suorastaa hel. esi kartano. |O
minä joka olen sosiaalinen ihminen ja minusta on mukavaa käydä lenkillä ja "hengailla" kavereiden kaa,nökötän yksin ja ahdistun.

ihan itkettää :'( ja turhasta vielä :ashamed:
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja uusiomami-77:
siis minä muutin mieheni paikkakunnalle tietty miehen perässä.hänellä on/oli vakituinen työ täällä (nyt opiskelee uutta alaa).jooh koti on ihana ja elämä on hyvin mutta mutta...

mieheni ex asuu tässä samassa kylä pahasessa ja tekee töitä erittäin "julkisessa" ammatissa (lue kaikki tuntee hänet ja juoruu ku pahainen mummu). mieheni oli myös "julkisessa" ammatissa joten kaikki tuntee hänetkin. mieheni ja tämän ex on eronneet kauan aikaa sitten ennen ku me tapasimmen (ainakin 3v).

nyt se todellinen ongelma.olen asunut täällä nyt 1v6kk ja
minä inhoooooon tätä kylää.en voi käydä kaupassa niin ettei supina kuulu (luulin eka että olen vainoharhainen mutta eih).mitään asiaa en saa hoidettua helpolla.(jouduin jopa lapselleni lääkäri aikaa vaatimalla vaatimaan).
en saa täällä ystäviä,en kavereita (yritetty on).
tää kyl on suorastaa hel. esi kartano. |O
minä joka olen sosiaalinen ihminen ja minusta on mukavaa käydä lenkillä ja "hengailla" kavereiden kaa,nökötän yksin ja ahdistun.

ihan itkettää :'( ja turhasta vielä :ashamed:

sikamaista käytöstä..missäpäin asut?
 
ja joku kehtaa vielä kaupungiksi kehua |O (itä-suomessa, en viitti sen kummemmin paikkaa tässä mainita sattuneesta syystä...)

minä olen kodinrikkoja ja kun kiellän miehen ex:ää sunnuntai aamusta lontsimasta meille kun kotiinsa niin se näkyy heti seuraavalla viikolla kaupassa.

miehen kaa ollaan puhuttu muutosta ja hän on samaa mieltä mutta ex ei anna sen jälkeen nähän lapsia |O ( ex:n uusi mies on pari kertaa nakannut lapset pihalle yö sydämeen niin haluamme lapset kyllä mukaamme,tänne en jätä!!!!)
 

Yhteistyössä