kiva kaveri

Eräs kaverini on päivä päivältä ärsyttävämpi, mutta kun en ole kovin suorasanainen, en mitään kehtaa hälle sanoa.
Olen häntä paljon nuorempi ja hän vitsailee kustannuksellani. Outoa on se, että kuitenkin hän kerskuu että nuoret miehet iskevät häntä ja häntä luullaan ikäisekseni. Hän ei sano ilkeästi vaan piilov...
Yleensä olen iloinen jos joku tekee "muodonmuutoksen", jotain mikä saa oman mielensä paremmaksi. Tämä rouva saa minut lähinnä ärsyyntyneeksi enkä osaa hänen puolestaan iloinen olla. Hän on tullut tyylikkäämmäksi ja meikkaa mitä ei ennen tehnyt ja puhuu kuinka tukka pitää olla trendikäs, puhuu eritavalla kuin ennen. Ja näyttää sen kuin hän olisi yläpuolellani. Mikä ihme kilpailu... Ja jos olen tutustunut hänen kauttaan johonkin mukavaan ihmiseen, hän tunkee itsensä mukaan joka reissuun. Ei se muuten, mutta hän varastaa huomion huumorintajullaan mitä en ymmärrä enkä saa suun vuoroa. Tiedän että hänellä on ollut raskas elämä mutta niin on minullakin ja hän masentaa minut vaan enemmän. Ja koska asumme lähellä näemme usein, mutta yritän vaan vältellä. Tunnen itseni luuseriksi hänen rinnallaan, kun pitää päteä ja päteä.
 
nonparelli
Älä huoli. Mulle tuli ihan sellanen fiilis, että jotenkin tuo sun "kaveri" on sulle kateellinen. Ja vaikuttas jonkinasteiselta pätemisen tarpeelta. Meitähän löytyy joka junaan. Sun ei tarvi välittää tollasesta. Jätä omaan arvoonsa sen jutut ja jos jatkaa, voithan yrittää nätisti sanoo, että ehkä sulle kaverissa ja yleensä elämässä on jotain tärkeempääkin kuin tukanväri sun muut krumeluurit. :hug:
 

Yhteistyössä