kiva kiva mies

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras

ollaan todella monta kertaa puhuttu rehellisyyden tärkeydestä ja luvattu kertoa pienimmätkin jutut toisillemme....

Mies oli viikon ulkomailla töissä, josta piti saada isompi palkka.
Siis tyyliin 1500 olis pitänyt hänen kertoman mukaan tulla tilille.
Ei ole näköjään tullut koska on jättänyt sähkön, netin jne maksamatta.
Soitin sähkölaitokselle ja olivat jo laittaneet katkaisuun.
Ihme että vuokra on hoidettu.... ja nyt ei ole edes rahaa ruokaan!!
Onneksi aloitin työt äsken, harmi vaan että palkka tulee vasta vika päivä. Milläs nyt selviän?! onneksi ensi viikolla tulee jotain, mutta siitä maksankin sen per . keleen sähkön!
turha mennä sossuun tai mihinkään koska en ole yh ja selitä nyt siinä sitten mitä mies on tehnyt kun en itsekään tiedä!
 
vieras
joo juteltiin jo toissapäivänä, mutta silti jatkoi valehtelua. Tänään sain tietää noista laskuista. Hänen olis pitäny saada käteen yli 3000e 15.8. jälkeen.... ihan oikeesti mua on kusetettu nyt jotenkin.
Luojan kiitos aloitin ne työt!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo juteltiin jo toissapäivänä, mutta silti jatkoi valehtelua. Tänään sain tietää noista laskuista. Hänen olis pitäny saada käteen yli 3000e 15.8. jälkeen.... ihan oikeesti mua on kusetettu nyt jotenkin.
Luojan kiitos aloitin ne työt!
voi vitsi... oot varmaan yhdessä mun entisen miehen kanssa?
 
vieras
no nyt se sano maksavansa ne laskut eQ pankista, mut eihän niillä ole tavallista käyttötiliä? Eikös se ole pelkkä sijoituspankki?
Ai niin, ja väitti että niihin laskuihin oli mennyt vahingossa väärä päivä! Mitäs siitä päivästä, jos tilillä ei ole katetta? Huoh...
 

Yhteistyössä