Kiva nettikauppa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 16:35 Sanna80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 15:03 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:36 jelly kirjoitti:
Jos haluat huumoripaitoja ym. muksuille, niin sivuilla www.vipanat.fi löytyy vaik minkälaista...
vähän tyhmät sivut noi. www.lempipaita.fi kolahti muhun enemmän.
Musta taas nämä on oikein aneemistakin aneemisemmat sivut, ei väriä, ei mitään ja jotenkin hankalat käyttääkin, kun ne varsinaiset paitojen kuvat on linkkien takana (ja pelkkä teksti ruudulla ei kerro mitään minkä näköinen itse paita on...). En tykkää YHTÄÄN noista sivuista!! Tuotteet sen sijaan vaikuttaa hyviltä...
Musta ne sivut taas oli ihanat just siksi että ne oli niin selkeet. Nykyään on niiiin paljon sivuja, jotka on täynnä kaikkea tekstiä ja kuvia ja kaikkea, että noi oli rauhottavat sinisine väreineen... Makuasioita.. =)
Ja tuotteet ON hyviä, mulla käytössä Pullantuoksu päivittäin... =)
 
yrjö
VOI yäk kun on lällytsivut...minä en tuolta ostaisi mitään
rihkamakauppa, jossa epämääräistä sälää...tiimarista saa varmaan halvemmalla

tosin meinasin pissiä housuuni, kun luin leppäkerttunipsun lahjapakkauksesta :p nauratti nimittäin niin kovasti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2005 klo 15:06 nipsu kirjoitti:
juu toi fortunvision vaikutti IHANAlta ja oikein kivat hinnatkin .. en vaan ehtinyt kunnolla siihen tutustuun joku päivä paremmin sitten voi vaikka tilauskin irrota..
 
Villiankassa on loistava ja asiantunteva palvelu sekä hyvät tuotteet. Olen ostanut paljon sieltä ja suosittelen muillekin. Hauskat ja huumorintajuiset sivut houkuttelevat myös ostamaan ja tutustumaan tuotteisiin.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2005 klo 21:40 pöh kirjoitti:
minusta taas villiankan sivut ovat typerät. mikälie hihhuli myyjä
 
shopping
:attn: Luojan kiitos saa olla kaikesta eri mieltä!

Forfun oli kiva piriste kaikkiin lasten vaippasivuihin+vaatteisiin, sillä niitä on jo miljoona! vaikka siis kivoja kaikki ovatkin :)

Tuo vaippala oli kerrassaan hauska!

Sitä paitsi hei haloo! Jos kaikki tykkäisi kaikesta????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2005 klo 03:46 vieras kirjoitti:
Vink vink! =)
Surffailin ja löysin kivan nettikaupan! http://www.amauti.fi/
Tosi kivoja ja edullisiakin juttuja. Itselle on ajankohtaisia nuo äitiysliivit ja tuoltahan niitä löysin. =) (Ja kohta sitten imetysliivit! =))
Allekirjoitan! =) On kiva putiikki. Ja palvelu pelaa. :flower:
 

Yhteistyössä