Kiva tämä uus ÄP!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:39 metsänpeitto kirjoitti:
Se vihreäraitainen body+ siihen sopivat potkarit oli musta kivat :) Mun pitäis kans kohtapuoliin täytellä noi paperit ja viedä Kelaan.

Kiva ylläri, että se toppahaalari oli pienempää kokoa. Meillä ei ole esikoisen pakkauksesta kuin toppahaalari jäljellä, ja se on 80cm kokoinen.
Tuo body ja potkarit oli munkin mielestä mukavan näköiset. :) Jos nyt olisin raskaana, niin voisin harkita pakkauksen ottamista. En siis pelkästään noiden takia. ;) Kahdelle nuorimalle mukulalle olen ottanut rahana, kolmelle ekalle pakkauksen.
 
sareiv
Mullakin tekis mieli ottaa pakkauksena, kun oli niin kiva. Mut en tiiä.. Kahelta ekalta otin pakkauksen, kolmoselta en ja ei periaatteessa tarvittais tältä neloseltakaan, mut ei se 140e:kaan niin kauhean iso raha oo. No, pitää miettiä, mitä teen. :whistle:
 
mä otan rahana tällä kertaa mutta pallollinen body ja potkarit aivan ihanat samaten se vihreäraitainen body. toppapuku ihanan neutraali, saa sopivalla pipolla yms tyttömäisen tai poikamaisen.
mutta edelleenkään en tajua 70 senttisiä potkareita, mun mielestä nykyään vauvoilla on joku paita ja housut jo sen kokoisena.
mut kaikenkaikkiaan kiva pakkaus!
 
Mulle tuli viikko sitten ilmoitus, että pakkaus postitetaan kahden viikon kuluessa. Ensi viikolla alkaa uuden jakelu ja nyt jännittää ihan hirveästi että saanko sen uuden vai ovatko jo ehtineet laittaa varaston viimeisen postiin. Haluaisin kyllä se uuden, siinä näytti olevan hyviä puolipotkareita. Mua taas harmittaa että talvihaalari on pienempi, kun vauva syntyy jo elokuussa - mahtaakohan se mennä enää talvella.
 
mamilailaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:53 vicy kirjoitti:
Hyi kun tuli paha olo kun noita katseli, kun on niin kauhee vauva kuume että sydämestä ottaa.. :'(


Örppi: toi äp:n haalari on 80cm eli menee sun vaavilles luultavasti sekä tänä että ens talvena =) (meidän poika 2v1kk käyttää edelleen 80cm vaatteita)

uuden äippäpakkauksen 2007 haalarin koko on sivun mukaan 68cm eikä 80cm niin kuin vuoden 2006 pakkauksessa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:17 serveri kirjoitti:
mutta edelleenkään en tajua 70 senttisiä potkareita, mun mielestä nykyään vauvoilla on joku paita ja housut jo sen kokoisena.
Meillä ei pidetä housu/paitayhdistelmästä noin pienellä. Ei pysy yhtä hyvin, aina lahkeet polvitaipeissa ja painavat pientä päikkäreiden aikana- siinä meidän perustelut. Jokainen siis tyylillään ja omin näkemyksin. Itse suosin vetoketjullisia jalkaterällisiä pukuja. :wave:
 
mie
Juu, pakkaus paras pitkiin aikoihin mun mielestä. Ei vaan taideta keretä kakkosta tehä tän pakkauksen aikana.....
Juuh, vauvat on niin erikokosia :D

Meidän juhannuspojalle äp:n toppapuku mahtu just tän ekan talven hyvin eli tonne 9kk. Syksyllä ihan turha ees ajatella enää päälle tunkea. 70 potkarit oli meillä käytössä 3-max.5kk kun alkovat mennä pieniks, unihousuina olivat kivoja. :D B)
 
ihana on todella. ajattelin yrittää etsiä osan niistä kirppikseltä tai huutiksesta.
kun rupeamme yrittämään kolmatta vasta joulu/tammikuussa niin epäilen että ei saada kyseistä pakkausta. varsinkin se kevyttoppapuku ja sit tumppubody olivat ihanat. kuten vihereät vaatteet
 
otin rahana
Voi kun olisi ollut uusi pakkaus jo aiemmin. Omani syntyy 7.7.7. Odotin kieli pitkällä koska vaihtuu, mutta jouduin ottamaan rahana. Viime vuoden pakkaus kun ei ollut yhtään mieleinen. Mm haalri oli kerrassaan ruma. Tuon uuden olisin ottanut oikopäätä :p
 
Joo varmaan kiva pojalle, mut tytölle en kyllä laittais. Samoin oli toi edellinen pakkaus mikä meillä oli. Turkoosia ja keltaista eli meidän neiti näytti ihan pojalta niissä vetimissä. Miks eivät vois tehdä tyttöjen ja poikien pakkausta ja sais sitten sen mukaan vaikka synnäriltä tai jotain.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:48 Eewok kirjoitti:
Täytyy sanoa et jos meillä olis pakkauksessa ollu kestovaippoja pari vuotta sitten, voi olla että niitä olisin kokeillut tai jopa käyttänyt tällä hetkellä...
Eikö niitä tosiaan oo aiemmin ollu muistelin vaan että jo-99 pakkauksessa oli vaippakuori ja harsoja. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:56 ulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:48 Eewok kirjoitti:
Täytyy sanoa et jos meillä olis pakkauksessa ollu kestovaippoja pari vuotta sitten, voi olla että niitä olisin kokeillut tai jopa käyttänyt tällä hetkellä...
Eikö niitä tosiaan oo aiemmin ollu muistelin vaan että jo-99 pakkauksessa oli vaippakuori ja harsoja. :)
Joo niin oli meidänkin pojalla. Syntyi -99 helmikuussa, eli pakkaus oli varmaankin -98 mallia =) Mutta ei tässä välillä ole kai pakkauksissa noita kestoilujuttuja ollut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:30 Kökkönen kirjoitti:
onko tätä nauhahattua ollu aiemmissa pakkauksissa? en muista että 2003 pakkauksessa olisi ollut? :whistle: http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/alias/12038_05i/$File/12038.05i.jpg?OpenElement
Tuollainen nauhahattu oli ainakin 90-luvulla pakkauksissa meillä.
 
Kakkosta odotellaan enkä kai ota toista pakkausta vaikka kivalta näyttikin. Mä en niin tykänny niistä vihreistä... Mut toi nauhamyssy hyvä olisin kaivannut sellaista jo 2 vuotta sitten mut sillon ei ollut. Eikä ONNEKSI ollu sillon kestovaippaakaan! Musta tylsää et moinen kallis kapine "syöny" pakkauksesta pois vaatteita, niitä mielestäni paljon vähemmän ku ennen kestoa. Kestoilkoon kuka haluaa, kaikki kunnia heille, mut ei kiva et pakkauksessa sellanen :(
 

Yhteistyössä