Kivasti alkoi viikko...

Kävin viime viikolla lääkärissä voimistuneiden alavatsakipujen takia... ne on vähitellen voimistuneet parin-kolmen kuukauden aikana, välillä oli helpompaa ja välillä taas tosi kipeetä... Lääkäri otti ultrakuvia ja sano katsovansa niitä "ajan kanssa" (eli jo tässä vaiheessa huomasi, että kaikki ei oo kunnossa...).

No äsken se lääkäri sitten soitti (heti kun pääsi töihin), että mun munasarjoista löytyi ultralla muutama kasvain. Ja koska hän pyysi mut jo tänään 11.30 takas niin tilanne ei voi olla mitenkään "ei mitään hätää" - tyylinen :eek:

Mä olen siis niin shokissa... Kädet tärisee ja oksettaa... :'(
 
Toivottavasti ovat ihan vain kystia, joillakin lääkäreillä on kamala tapa sanoa niitä kasvaimiksi |O näin ainakin mulle kävi, tk lääkäri ultras ja laitto pikalähetteen sairaalaan jonne pääsin sitten viikon päästä, olipas kiva viikko olla pelko persiissä et mikä juttu on. :hug:
 
Tottakai minäkin toivon, että ne olis vaan kystia, mutta nää kivut on olleet niin karmivat hetkittäin, että vähän usko meinaa loppua...
Ja vielä kun äidillänikin menossa 3. syöpäepäily niin mä en oikein osaa kääntää tätä positiiviseksi vaikka kuinka yritän... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Joo... juuri tulin lääkäristä ja jatkotutkimuksiahan tämä nyt sitten vaatii. Kyse ei ole nestekystista tms vaan ihan kasvaimista - sitä sitten ei vielä tiedetä onko ne hyvä- vai pahalaatuisia.
Musta otettiin ehkä 50 eri koetta ja ensi maanantaina on sitten naistenpolille aika...

Kiva viikko tulee olemaan edessä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Joo... juuri tulin lääkäristä ja jatkotutkimuksiahan tämä nyt sitten vaatii. Kyse ei ole nestekystista tms vaan ihan kasvaimista - sitä sitten ei vielä tiedetä onko ne hyvä- vai pahalaatuisia.
Musta otettiin ehkä 50 eri koetta ja ensi maanantaina on sitten naistenpolille aika...

Kiva viikko tulee olemaan edessä |O
Voimia!! Päivä kerrallaan on hyvä mennä eteenpäin!!
 

Yhteistyössä