kivet maistuvat

Onko kellään vinkkejä miten saisi karsittua kivensyöntiä ulkona?Meillä kaivellaan kiviä ja käpyjä ym. jatkuvasti suusta kun ollaan pihalla, kun poju tunkee niitä koko aika suuhun.Tutti ei auta,pistää eka kiven suuhun ja tutin päälle.Kieltäminen ei auta, kun ehkä 2 sekunttia.Leluja on ympärillä, mut eihän ne kiinnosta kun hetken kun on kiva konttailla ja tutkia maailmaa.
 
höh
Aikansa he kiviä ja hiekkaa yms. maistelee.Minä annan aikansa maistella ja sitten vain putsaan ja keksin jotain muuta viihdykettä. Melko pian se viehätys katoaa,meillä kolme päivää tungettiin kaikki molemmin käsin ja sitten väheni laakista.Sai mielenkiintonsa tyydytettyä.Nytten kasvikunta on kivempaa....saa olla tarkkana, mutta eipä ne maisteluun kuole kun on järki kädessä mita antaa tunkea..
 
ilpukka
Meillä myös! Kiviä, ja kaikkia roskia. Rasittavaa. Kauhoo pikkulapioilla joko hiekkaa tai multaa suuhun. Mutta olen huomannut että jos on jotain tekemistä niin ei niin hanakasti tuota tee. Meillä ei tutti auta. Se sylkästään pois ja tilalle roska. Joten olen luopunut siitä kokonaan. Ei muutenkaan käytetä kun nukkumaan mentäessä. Ei kait siihen muu auta kun aika.
 

Yhteistyössä