kivoja poika kissan nimiä kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja kissa
  • Ensimmäinen viesti
aamutossu
Keksikää joku söpö nimi kissanpennulle joka on poika ,
kun itellä ei tule mittään mieleen ja mikään nuista musita ei oikeen sovi niin pikaisesti keksikää kiitos =)
 
aamutossu
Voisko joku keksiä/sanoa jonku hyvän poikakissan nimen mulle ku saan kissanpennun noin. kuukauden päästä , ja olisi kiva jos nimi oisjo ::D niin voisin sitä alkaa jo sanomaan silllä nimellä , mä hätäilen jo valmiisksi kun kukaan ei voi kertoo mitään hyvää nimeä :(:)
 
kirsikkadinosaurus
no me just saatiin poikakissanpentu joka tarvis nimen. : DD ja jos joku tarvii nimiä nii olis ehdotuksina: miuku, töpö, nöpö, söpö, hupu, lupu, tupu, aku, pörri, nöpönenä, ilmari, nemo, miksu yms.
 
julia
mä san kissan pennun 3 viikon päästä ja en tiädä ku meillä on jo( yks poika kissa ja se tulevaki kissa on poika) niin en tiiä voiko niitä laittaa( samaan kotiin asumaan)ja jos joku tiätää että voiko ne laittaa samaan kämppään asumaan niin voiko kertoa????
 
sommarcat
jonttu, rontti, mökö, rölli, kille, kalle, kissu, paavo, elvis, olli, oliver, junnu, jannu, jaska, pekko, pikkolo, pinokkii, viiru, pesonen, mikki, haisuli, nipsu, nappi jne...jne...lista on loputon.
 
juulia
Alkuperäinen kirjoittaja aamutossu:
Voisko joku keksiä/sanoa jonku hyvän poikakissan nimen mulle ku saan kissanpennun noin. kuukauden päästä , ja olisi kiva jos nimi oisjo ::D niin voisin sitä alkaa jo sanomaan silllä nimellä , mä hätäilen jo valmiisksi kun kukaan ei voi kertoo mitään hyvää nimeä :(:)
 

Yhteistyössä